پزشکی با شلنگ باد کمپرسور جان بیمار مبتلا به تنگی نفس را نجات داد

برای انتخاب شلنگ باد کمپرسور مناسب برای کمپرسور خود، باید تعیین کنید که کدام اتصال ارجح است. محصولات بیشتر و بیشتری با به اصطلاح “اتصال یورو” تولید می شوند که روند اتصال را بسیار ساده می کند. منسوخ تر اما نه کمتر قابل اعتماد، پایه است که بخش اصلی آن مهره بال است.

برای اتصال مطمئن، انتخاب شلنگ باد کمپرسور با اتصالی مشابه اتصال روی کمپرسور صحیح خواهد بود. در صورتی که این امکان پذیر نباشد، اتصالات آداپتور به کمک آنها می آیند که با کمک آنها اتصال سرنیزه و کانکتور یورو امکان پذیر می شود.

کمپرسورهای مختلف فشار هوای متفاوتی را پمپاژ می کنند که به طور مستقیم بر عملکرد نوع خاصی از کار تأثیر می گذارد.

برای جلوگیری از عملکرد نامناسب و خرابی های بعدی، ابتدا باید ظرفیت شلنگ باد کمپرسور که ابزار پنوماتیک با آن به کمپرسور متصل می شود، مشخص شود.

تولید کنندگان اندازه قطرها را روی محصول نشان می دهند با این حال این قطر داخلی است که در اولویت تعیین توان خروجی شلنگ قرار دارد. اصل ساده است: هرچه قطر داخلی بزرگتر باشد توان عملیاتی بیشتر است.

شلنگ

از مجموع موارد فوق چنین نتیجه می شود که برای انتخاب شلنگ باد کمپرسور مناسب باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. هر یک از این حقایق مهم هستند و بسته به انتخاب می توانند کار با ابزارهای پنوماتیک را تسهیل کنند.

یکی از عناصر مهم سیستم پنوماتیکی که وظیفه انتقال هوای فشرده از کمپرسور به ابزار پنوماتیک را بر عهده دارد شلنگ هوا است.

کیفیت و پایداری ابزار پنوماتیک به نحوه صحیح انتخاب و نصب آن بر اساس شرایط تولید بستگی دارد. برای استفاده شدیدتر، پیمانکاران عموماً شلنگ باد کمپرسور پلی اورتان را ترجیح می دهند که در دماهای شدید (گرم و سرد) نیز خوب عمل می کنند اما انعطاف پذیری بیشتری با خطر آسیب کمتری ارائه می دهند.

مشخص شده است که پلی اورتان به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت در برابر بریدگی ها، پیچ خوردگی ها و موارد دیگر بهتر مقاومت می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.