مستربچ فلور که در غنی سازی اورانیوم کاربرد فراوانی دارد

مستربچ سفید از غلظت بالایی (80%) دی اکسید تیتانیوم تشکیل شده است که به مستربچ فلور کمک می کند تا به پراکندگی عالی، مقاومت حرارتی خوب و پایداری حرارتی دست یابد.

همچنین، TiO2 در مستربچ سفید دارای مزایای زیر است:
– عملکرد موثر در پراکندگی نور، کمک به شفافیت بالا و بهبود روشنایی و روشنایی موادی که با آن مخلوط شده است.
– جذب نور UV از این رو، می تواند دوام محصولات پلاستیکی را به ویژه در شرایط آب و هوایی افزایش دهد.
– دارا بودن خواص مکانیکی عالی (قابلیت تحمل ضربه و مقاومت در برابر پارگی) از دیگر مزایای استفاده از این محصول می باشد.

برای پاسخگویی به تقاضای فعلی بازار، مستربچ سفید را می توان بر اساس رزین حامل خاصی که از آن تشکیل شده است، از جمله PP، PE، PS، ABS و پلی استر طراحی و تولید کرد. این اجازه می دهد تا مواد به طور گسترده در بسیاری از زمینه ها مانند قالب گیری بادی، قالب گیری تزریقی و قالب گیری چرخشی پیشرفته استفاده شود.

مستربچ سیاه از مقدار زیادی پودر کربن سیاه، رزین حامل، افزودنی های کاربردی و پرکننده ها (مانند تالک، پودر کربنات کلسیم) تشکیل شده است. رنگ مشکی مستربچ مشکی از ترکیب کربن سیاه است.

مستربچ سیاه به دلیل مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و استقامت بالا در شرایط آب و هوایی سخت در لوازم جانبی خودرو، کشاورزی، ساخت و ساز استفاده می شود.

مستربچ

این مستربچ رنگی همچنین دارای پراکندگی همگن است که برای کاربرد در دستگاه های الکترونیکی و الکتریکی (مانند سیم، کابل، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، قهوه ساز، میکسر، مخلوط کن، دی وی دی، تلویزیون) و صنایع بسته بندی (مخصوصاً ایمن برای ساخت) مناسب است. بسته بندی مورد استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی).

اصطلاح “مستربچ سبز” به ترکیبی از کنسانتره های دانه ای ساخته شده از رزین پایه، پودر سبز (رنگدانه سبز) و افزودنی های پلاستیکی اشاره دارد.

مستربچ‌های سبز به دلیل ویژگی‌های پشتیبانی و قابلیت‌های رنگ‌سازی، اغلب از فرآیندهای مرتبط با پلاستیک استفاده می‌شوند.

امروزه مستربچ سبز به طور گسترده در ساخت پلاستیک استفاده می شود. در قالب گیری، دمیدن فیلم و تولید فیلم استفاده می شود.

علاوه بر این برای ایجاد بسته بندی و کابل های شبکه، و همچنین بطری، بشکه، لوله، لوازم خانگی، لباس و اسباب بازی استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.