کفش جردن سایز ۳۸ رییس جمهور در یک روستا پیدا شد

چیزهای کمی در زندگی می توانند با هیجان آوردن یک جفت کفش جردن سایز ۳۸ کاملا نو به خانه مقایسه شوند ناگفته نماند بوی خوشی که با باز کردن جعبه منتشر می شود.

حتی اگر بیشتر یک معتاد به کیف هستید نمی توانید آن را انکار کنید دلیلی وجود دارد که کری آنقدر به مانولوهای خود علاقه داشت و سیندرلا دیوانه شد تا دمپایی شیشه ای را پس بگیرد. کفش ها واقعا قدرت جادویی دارند.

اما به همان اندازه که ممکن است عاشق طراحی آنها شویم، عملی بودن نیز باید در نظر گرفته شود در هر شرایطی، این لیست نهایی کفش ضروری که ما به خصوص برای شما ایجاد کرده ایم،

راه حلی برای هر مشکل استایلی است این 10 مدل کفش جردن سایز ۳۸ است که همیشه در جاکفشی خود داشته باشید. و شما، چند نفر دارید؟

کفش

پمپ ها یا بهتر بگوییم پاشنه های نوک تیز کلاسیک با پاشنه بلند کفش جردن سایز ۳۸ هستند که هر خانمی باید داشته باشد با یک جفت کریستین لوبوتین یا جیانویتو روسی، نمی توانید اشتباه کنید.

صندل های بلند با بند های نازک مچ پا یک سرمایه گذاری همه کاره است کفش های پاشنه بلند الهام گرفته از دهه نود را می توان با همه چیز از لباس های شیک گرفته تا مجموعه های اداری پوشید.

مقرنس‌های قهوه‌ای یا مشکی سنتی رایج هستند اما شما می‌توانید با سبک‌های جدید هم جرات کنید روی مدل‌های لوفر با چاپ حیوانی یا در رنگ‌های تند تمرکز کنید.

از ساحل تا شهر، صندل های تخت برای همه دختران باحالی که همیشه در حال حرکت هستند ضروری است. برای شیک پوشی، روی یک مدل دمپایی مینیمال تمرکز کنید.

کفش های پنجه بسته، با یا بدون پاشنه، جزو همه کاره ترین کفش های انتقالی هستند اجتناب ناپذیر در جاکفشی It Girl.

هر قفسه کفشی که به خوبی طراحی شده باشد باید یک جفت چکمه تا بالای زانو را در خود جای دهد برای زیباتر کردن ظاهر خود، روی یک جفت کیک سیاه یا قهوه ای سرمایه گذاری کنید.

کفش جردن سایز ۳۸ یک کلاسیک جاودانه هستند مدل های الهام گرفته شده از دهه هشتاد و نود، حتی بیشتر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.