پارچه مبلی کوپال در فصل تابستان قابلیت خنک کننده دارد

پارچه مبلی کوپال با عنصری از سرگرمی، شنل به نظر می رسد مانند مواد پوشیده شده در کاترپیلارهای فازی به همین دلیل به آن شنیل می گویند نام خود را از کلمه فرانسوی موجودات کوچک پشمالو گرفته است.

این پارچه به دلیل ظاهر زیبایش برای اتاق خواب کودک ایده آل است بچه ها بافت فوق العاده نرم را دوست دارند اما این بدان معنا نیست که پارچه ای است که فقط کودکان می توانند از آن لذت ببرند.

شنیل احساسی آرام و دنج را به هر منطقه استراحت می دهد بنابراین کودک درون خود را در آغوش بگیرید و برای احساس امنیت و آرامش در خانه به سراغ شنل بروید.

پارچه

به عنوان یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین الیاف روی کره زمین، جای تعجب نیست که بتوان از پنبه برای پارچه های روکش استفاده کرد چه در یک بوم، پارچه ملیله یا جین ضخیم بافته شده باشد، شما یک پارچه مبلی کوپال متناسب با مبل خود خواهید یافت.

از گزینه های رنگی متنوع گرفته تا انتخاب الگوهای بافته شده مختلف، پارچه کاناپه نخی می تواند با هر تم اتاق یا دکوراسیونی مطابقت داشته باشد بهتر از آن، پنبه به عنوان بادوام و ماندگار شناخته شده است.

lJute یک پارچه نسبتا جدید در دنیای اثاثه یا لوازم داخلی است جوت که در اصل از هند و بنگلادش است، بیشتر برای ساخت حصیر و طناب استفاده می شود.

اگرچه بافت به خودی خود کمی طناب مانند است، اما این پارچه یک ماده برجسته عالی ایجاد می کند به ویژه به عنوان یک عنصر متضاد در یک پارچه مبلی کوپال.

شما باید مراقب جوت باشید. اگرچه این پارچه قوی است اما بافت آن می تواند نشستن طولانی مدت روی آن را ناراحت کند این ماده ای نیست که دوست دارد شسته شود از نور مستقیم خورشید هم لذت نمی برد این پارچه برای مبلمان داخلی و استفاده های گاه به گاه مناسب تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.