استفاده از روغن موتور وایکو در ساخت واکسن کرونا غوغا به پا کرد

در موتورهای دو زمانه کوچک روغن موتور وایکو ممکن است از قبل با بنزین یا سوخت مخلوط شود، اغلب در نسبت بنزین:روغن غنی و در هنگام استفاده همراه با بنزین سوزانده شود.

ادامه کار یک موتور احتراق داخلی بدون روغن موتور کافی می تواند باعث آسیب به موتور شود، ابتدا با ساییدگی و پارگی و در موارد شدید با “مصرف موتور” که در آن عدم روغن کاری و خنک کننده باعث می شود موتور به طور ناگهانی کار کند.

انسداد موتور می تواند آسیب زیادی به مکانیزم موتور وارد کند به عنوان مثال روغن روان کننده برای موتورهای احتراق داخلی چهار زمانه یا چهار چرخه مانند موتورهای مورد استفاده در ژنراتورهای برق قابل حمل و ماشین های چمن زنی راه رفتن پشت است.

روغن

مثال دیگر روغن دو زمانه برای روانکاری موتورهای احتراق داخلی دو زمانه یا دو چرخه است که در برف‌دمنده‌ها، اره‌های زنجیری، هواپیماهای مدل، تجهیزات باغبانی با موتور بنزینی مانند ماشین‌های پرچین، دمنده‌های برگ و کولتیواتورهای خاک یافت می‌شود.

اغلب، این موتورها به اندازه وسایل نقلیه در معرض دامنه دمای کارکرد گسترده نیستند بنابراین این روغن ها ممکن است روغن های تک ویسکوزیته باشند.

موتورهای بزرگتر دو زمانه مورد استفاده در قایق ها و موتورسیکلت ها ممکن است دارای سیستم تزریق روغن مقرون به صرفه تری به جای روغن از پیش مخلوط شده با بنزین باشند.

سیستم تزریق روغن در موتورهای کوچک مورد استفاده در برنامه هایی مانند برف گیرها و موتورهای ترولینگ استفاده نمی شود زیرا سیستم تزریق روغن برای موتورهای کوچک بسیار گران است و فضای زیادی را روی تجهیزات اشغال می کند.

خواص روغن با توجه به نیازهای فردی این دستگاه ها متفاوت خواهد بود روغن های دو زمانه غیر سیگاری از استرها یا پلی گلیکول ها تشکیل شده اند.

قوانین زیست محیطی برای کاربردهای دریایی اوقات فراغت، به ویژه در اروپا، استفاده از روغن دو چرخه مبتنی بر استر را تشویق کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.