گران ترین کفش جردن سایز ۴۲ در پاریس حاشیه ساز شد

کفش جردن سایز ۴۲ معمولاً بیشتر قسمت بالشتکی خود را در پاشنه دارند زیرا کل پا با توزیع یکنواخت وزن به طور یکنواخت با زمین تماس دارد و بنابراین معمولاً برای بقیه قسمت‌های پا نیازی به لایه اضافی نیست.

کفش‌های دویدن خنثی معمولاً سبک‌تر از سایر انواع کفش‌های دویدن هستند زیرا دارای ساختارهای حمایتی کمتری مانند پایه‌های پلاستیکی هستند که برای افزایش پایداری طراحی شده‌اند.

آنها همچنین می توانند خمیده یا نیمه خمیده باشند به این معنی که کل زیره کفش به یکباره با زمین تماس پیدا نمی کند که باعث دویدن سریعتر می شود.

برای تعیین اینکه آیا به کفش‌های دویدن خنثی نیاز دارید یا نه می‌توانید راه رفتن خود را روی تردمیل توسط یک متخصص در فروشگاه دویدن بررسی کنید، یا می‌توانید خودتان آنالیز کنید که پاهایتان هنگام ایستادن با کفش‌های معمولی‌تان چگونه دراز می‌کشند.

کفش

هنگامی که با پوشیدن کفش های معمولی وضعیت پای خود را بررسی می کنید اگر پاهای شما به صورت مستقیم به سمت جلو باشد، به احتمال زیاد یک دونده خنثی هستید.

کفش‌های دویدن پایدار به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سطح مشخصی از ثبات را برای دوندگانی که ممکن است در حفظ حمایت قوس خوب در حین دویدن مشکل داشته باشند، فراهم کنند.

این نوع دونده ها از دسته دوندگانی هستند که به پروناتور معروف هستند به این معنی که در حین دویدن تمایل دارند پاهای خود را بیش از حد پرونیت (صاف) کنند.

کفش‌های دویدن پایدار، پشتیبانی سبک وزنی را در قسمت‌های قوس و پاشنه ایجاد می‌کنند تا قوس را بالا نگه دارند این باعث ایجاد یک کفش ورزشی سنگین‌تر می‌شود که هم بالشتک و هم راحت باشد.

کفش‌های دویدن کنترل حرکت برای آن دسته از دوندگانی که کف پایشان به‌شدت صاف است که به آن «پروناسیون بیش از حد» نیز می‌گویند بسیار مفید است.

این نوع از کفش دویدن به گونه ای طراحی شده است که بیشترین پشتیبانی، جذب ضربه و پایداری را برای پروناتورها و کسانی که ساختار سنگین تری دارند، داشته باشد.

کفش‌های دویدن کنترل حرکت معمولاً دارای یک «تثبیت‌کننده» اضافی در لبه داخلی پاشنه پا برای ثبات بیشتر هستند و زیره بیرونی آن از لاستیک کربن ساخته شده است که برای ایجاد دوام بیشتر، سنگین‌تر و سفت‌تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.