کفش پسرانه سایز ۳۹ در مراسم عروسی موجب فوت خواهر عروس شد

قدمت برخی کفش پسرانه سایز ۳۹ بیش از 7000 سال است از آن زمان، کفش پسرانه سایز ۳۹ ها قطعا تکامل یافته اند و سبک های جدیدتر این روزها کلاسیک در نظر گرفته می شوند فقط به چکمه های چلسی و بند راهبان نگاه کنید.

اما همه آنها یک ویژگی مشترک دارند: سبک اصلی تا حد زیادی یکسان است از یک کفش پسرانه سایز ۳۹ 100 ساله آکسفورد و نسخه های امروزی تکامل چندانی وجود ندارد حداقل به عقیده من!

با این حال، در این عصر مصرف گرایی و کیفیت مد سریع در کفش پسرانه سایز ۳۹ رایج بسیار کاهش یافته است به همین دلیل است که ما سعی می‌کنیم به مردم آموزش دهیم که روی کفش‌های باکیفیت سرمایه‌گذاری کنند که دوام زیادی داشته باشند و بعد از سال‌ها عالی به نظر برسند.

کفش

مانند بسیاری از چیزها در زندگی چرم دارای تغییرات یا “درجات” است منطقه ای که چرم از آن می آید نیز تأثیر زیادی بر کیفیت دارد، اما این بحث برای زمان دیگری است. به طور کلی، بهترین چرم از قسمت هایی از حیوان می آید که اغلب در معرض آسیب قرار نمی گیرند.

به طور معمول، این شامل کمر می شود در حالی که بدترین قسمت ها از سر و پاها یا شکم می آید علائم کشش و عیوب بهترین نیستن؟

چرم تمام دانه بهترین چرم با کیفیت است که در بالای زنجیره قرار می گیرد این به قسمت بیرونی پوست حیوان درست زیر مو اشاره دارد اصطلاح “پر” به این معنی است که سفت یا سنباده نشده است، که فرآیندی است که برای از بین بردن عیوب یا علائم استفاده می شود.

ماهیت متخلخل تنگ چرم از حفظ رطوبت جلوگیری می کند، اما همچنین به معنای ضخیم تر بودن آن است.

جدا از ضخامت، تنها چند قسمت از پوست حیوانات برای چرم دانه کامل مناسب است که پردازش آن را برای چرم‌کاران سخت‌تر و گران‌تر می‌کند با این وجود، چرم تمام دانه ماده ای قوی است که با بالا رفتن سن پتینه فوق العاده ای ایجاد می کند و با مراقبت مناسب تا سال ها دوام می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.