فروش سنگ ساختمانی صلصالی در مریخ ممنوع شد

سنگ ساختمانی صلصالی بسیار شفاف است این مصالح ساختمانی نسبتا کمیاب است که استفاده از آن را در ساخت و ساز محدود می کند.

بیشتر در ایجاد اقلام هنری کوچک به جای کل ساختمان استفاده می شود با این حال، با مواد دیگری ترکیب شده است که به گسترش کاربردهای آن کمک کرد.

ویژگی اصلی آلاباستر شفافیت آن است به همین دلیل سنگ ساختمانی باید فقط در داخل خانه استفاده شود همچنین، نمی توان از آن در جایی استفاده کرد که باران بارید یا حداقل باید در برابر آن محافظت شود به همین دلیل استفاده از سنگ سنگ برای ساخت و ساز ساختمان محدود است.

سنگ ساختمانی که به‌عنوان لاجورد تیبورتینوس نامیده می‌شود، پس از معدن تیبور، جایی که برای اولین بار به دست آمد، تراورتن یک مصالح ساختمانی پرکاربرد است.

از آن برای ساخت بناهای تاریخی متعددی مانند کولوسئوم استفاده شده است در چین، بسیاری از غارها دارای سنگ تراورتن هستند.

سنگ

تراورتن سنگی رسوبی است که اغلب در چشمه های معدنی سرد و گرم یافت می شود این سنگ همچنین به طور طبیعی در غارهای آهکی یافت می شود.

از نظر فنی، این نوعی سنگ ساختمانی است که به دلیل چرخه‌های آب خروجی کلسیت و آراگونیت پس از انحلال رسوبات ایجاد می‌شود.

با این حال، سنگ تراورتن و سنگ آهک سنگ های متفاوتی در دنیای ساخت و ساز، معماری و طراحی خانه هستند سنگی جذاب با بافت مرمر مانند و فیبری است.

در رنگ های خاکی دوست داشتنی می آید. نگهداری از آن در مقایسه با سایر سنگ های طبیعی راحت تر است.

اکنون با انواع سنگ ساختمانی که ممکن است در ساختمان سازی استفاده کنید آشنا شدید قدم بعدی شاید انتخاب سنگی باشد که برای پروژه ساختمانی شما مناسب است.

بنابراین، ابتدا از خود بپرسید، چه نوع پروژه ای را انجام خواهم داد؟ آیا می خواهید خانه ای از ابتدا بسازید؟ آیا آشپزخانه را بازسازی خواهید کرد؟ چه نوع دکوری می خواهید؟

همه این موارد در انتخاب نوع سنگ برای استفاده اهمیت دارند همانطور که تا به حال متوجه شده اید، همه سنگ ها یکسان ساخته نشده اند و جنبه های متفاوتی برای در نظر گرفتن دارند.

برای کمک به شما در انتخاب، ما به شما ایده ای در مورد ویژگی های سنگ ساختمانی عالی می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.