کاشی استخری خارجی که در برابر ضربه هرگز نمی شکند

گزینه های مدرن کاشی استخری خارجی فرصت های فراوانی را برای خلاقیت طراحی فراهم می کند. در واقع، بسیاری از خریداران استخر متوجه می شوند که انتخاب کاشی های خود یکی از لذت بخش ترین زمان ها در طول فرآیند طراحی و ساخت استخر است.

همانطور که کاشی استخر می تواند جذاب باشد، همچنین خوب است بدانید که سرمایه گذاری که در خرید آن انجام می دهید فقط برای دکوراسیون سطحی نیست.

کاشی در خدمت اهداف سودمند حیاتی نیز هست. نوار چینی، سنگ یا شیشه به افزایش طول عمر فضای داخلی استخر و حفظ زیبایی آن کمک می کند.

کاشی های آجری استخر: اگر به دنبال ظاهری سلطنتی در استخر خود هستید، به سراغ کاشی های آجری استخر بروید. اگرچه این کاشی ها مدرن نیستند، اما به اندازه کاشی های سنگی بادوام هستند. بیشتر کاشی‌های آجری به رنگ قرمز موجود هستند اما می‌توانید رنگ‌های دیگری را نیز پیدا کنید.

بزرگترین اشکال کاشی های آجری استخر این است که بسیار متخلخل هستند. بنابراین، شما باید هر سال آنها را مهر و موم کنید تا مطمئن شوید که آب داخل آن نفوذ نمی کند. حفاظت از کاشی ها از آسیب آب یا رشد کپک ضروری است.

کاشی

اینها گزینه های موجود در کاشی های استخر هستند. مهم نیست که کاشی چینی، موزاییک، سنگ، شیشه یا سرامیک استخر را انتخاب می کنید، عواملی مانند اندازه، رنگ، طرح، روند و بودجه خود را برای انتخاب مناسب در نظر بگیرید.

همیشه کاشی های استخر را پس از در نظر گرفتن نسبت اندازه آنها انتخاب کنید. به طور معمول، شما نباید کاشی‌های بزرگ‌تر از 100 میلی‌متر را انتخاب کنید زیرا هنگام نصب بر روی کف منحنی استخر، جذابیت بصری ندارند. همچنین کاشی های شیشه ای در اندازه های بزرگتر به دلیل ضربه های حرارتی و عدم ثبات در مرکز مستعد ترک خوردن هستند.

اگرچه رنگ کاشی استخر شما یک انتخاب شخصی است، اما ممکن است از کارشناسان استخر بخواهید که انتخاب مناسبی را انجام دهند.

به یاد داشته باشید، کاشی های رنگ روشن رنگ روشن تری به استخر می بخشند. خورشید را منعکس می کند و باعث می شود استخر شما بزرگتر از اندازه واقعی خود به نظر برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.