قاچاق عسل طبیعی بندرعباس موجب ریزش قیمت آن شد

مشخص شد که عسل فواید خود را برای پوست و پوست دارد، زیرا عسل به موارد زیر کمک می کند. عسل طبیعی بندرعباس برای درمان اگزما، پسوریازیس و آکنه استفاده می شود، زیرا دارای خواص ضد باکتریایی است.

عسل به رفع خشکی پوست و ترک های پا کمک می کند. بنابراین در ساخت بسیاری از لوازم آرایشی و صابون‌هایی که به شادابی پوست کمک می‌کنند و همچنین در تهیه پمادهای چشمی استفاده می‌شود، زیرا در درمان عفونت‌ها و زخم‌های پلک و قرنیه مفید است.

روی سیستم عصبی اثر می گذارد: عسل یک آرام بخش برای بدن است، بنابراین خوردن آن قبل از خواب به آرامش سیستم عصبی و غلبه بر برخی اختلالات خواب مانند بی خوابی کمک می کند.

اجزای عسل: بعد از اینکه با مهم ترین فواید بالقوه عسل آشنا شدیم، اکنون باید به مهم ترین اجزای اساسی آن اشاره کنیم، زیرا عسل منبع کربوهیدرات است، زیرا یک قاشق غذاخوری از آن تقریباً 64 کالری به ما می دهد و عسل عمدتاً شامل موارد زیر است:

76% قند طبیعی (بیشتر فروکتوز و گلوکز) و به دلیل داشتن فروکتوز (فروکتوز) بالا، عسل شیرین‌تر از شکر سفره است. 18 درصد آب و هر چه درصد آب عسل کمتر باشد کیفیت آن بهتر است.

عسل

6 درصد مواد تشکیل دهنده عسل را مواد معدنی، ویتامین ها، گرده و پروتئین تشکیل می دهد. در مورد محتوای غذایی عسل، با ویژگی های زیر مشخص می شود:

ویتامین ها: درصد کمی از ویتامین ها که مهمترین آنها عبارتند از: ویتامین B6، تیامین، نیاسین، ریبوفلاوین، اسید پانتوتنیک و برخی اسیدهای آمینه.

مواد معدنی: درصد کمی از مواد معدنی که عبارتند از: کلسیم، مس، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، پتاسیم، سدیم و روی.

فواید عسل در طول تاریخ شناخته شده است و در طب سنتی و جایگزین برای بسیاری از اهداف درمانی مانند درمان زخم ها و سوختگی ها علاوه بر ارتقای سلامت عمومی بدن استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.