کلاه حصیری ساحلی موجب پیدا شدن کودک گم شده ای شد

این ایده را فراموش کنید که کلاه حصیری ساحلی را فقط می توان در ساحل یا با لباس روستایی پوشید. درست مانند کیف‌های دستی، کلاه‌های حصیری را می‌توان با هر ظاهری تطبیق داد عمدتاً به این دلیل که مدل‌ها و متریال‌های مختلفی دارند که به شما امکان می‌دهد راحت‌تر با حالت لباس هماهنگ شوید.

به هر حال این یک کلاسیک است که هرگز از مد نمی افتد، و ما می خواهیم ثابت کنیم که این مدل را می توان در همه جا استفاده کرد و قرن ها می گذرد.

کلاه های حصیری هم برای خانم ها و هم آقایان قابل استفاده هستند و در مدل های مختلفی وجود دارند. این اکسسوری از قرون وسطی در آسیا و اروپا مورد استفاده قرار گرفته است و هرگز در ارائه محافظت و استایل در برابر آفتاب کوتاهی نکرده است.

آنها بسیار محبوب هستند زیرا مواد نی بسیار سبک وزن هستند و این واقعیت که کلاه ها بافته می شوند به این معنی است که دهانه های کوچکی وجود دارد که امکان تهویه و خنک کننده را در گرم ترین تابستان ها فراهم می کند.

استفاده از این لوازم جانبی بسیار ساده است. نکته کلیدی این است که سبکی را انتخاب کنید که برای استراحت در ساحل، ناهار خوری در فضای باز یا بیرون رفتن از شهر برای صرف صبحانه مناسب باشد.

برای حداکثر تطبیق پذیری، نسبت های کلاه را کنترل کنید، به دنبال مدل هایی باشید که هنوز ساختار خاصی دارند و مراقب باشید که در جزئیات ساحلی مانند لوازم ماهی و تزئینات صدف زیاده روی نکنید.

کلاه

آیا می خواهید نمادی بزرگتر از “هوا” شهری نسبت به شلوار جین داشته باشید؟ برای همراهی اکسسوری های ساخته شده با مواد طبیعی، شلوار جین با برش ها و شکل های گشادتر را انتخاب کنید و ظاهر را شاداب تر کنید.

با ست کردن کلاه زنانه خود با یک لباس، استایل رمانتیک خود را زنده نگه دارید. فقط یک جفت صندل زیبا به آن اضافه کنید و شما آماده هستید.

کلاه حصیری همه چیز در مورد سبکی است. بنابراین، هیچ چیز مناسب تر از ترکیب آن در ظاهری نیست که این اطلاعات را نیز منتقل کند.

طرح‌های روان‌تر، شل‌تر و راحت‌تر، و پارچه‌های تنفس‌پذیر (کتانی، پنبه‌ای، ابریشم) همراهی عالی برای این اکسسوری هستند.

کلاه حصیری مداخلات را به خوبی می پذیرد. روسری یا باندانا را ببندید یا از آن سنجاق روی کلاه خود استفاده کنید و به اکسسوری جلوه ای خاص و منحصر به فرد بدهید.

از آنجایی که مدل رنگ خنثی دارد از این که فصل گرم هم درخواست می کند، استفاده کنید و از رنگ های لباس سوء استفاده کنید. سایر لوازم جانبی می توانند از همان صلاحدید کلاه پیروی کنند تا ظاهر را به خطر نیندازند.