اندازه های استاندارد یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت

راهنمای اندازه و اندازه گیری
یخچال ها در سبک ها، ظرفیت ها و اندازه های کلی متفاوت هستند. اندازه های استاندارد یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت از عرض 24 تا 40 اینچ، ارتفاع 62 تا 72 اینچ و عمق 29 تا 36 اینچ متغیر است.

به طور کلی، یخچال های فرنچ درب و ساید بای ساید از نظر عرض و ارتفاع بزرگتر خواهند بود، اگرچه مدل های ضد عمق اغلب در این دو پیکربندی موجود هستند. یخچال فریزرهای بالا و پایین اغلب در اندازه های کوچکتر موجود هستند.

آیا نمی دانید چه ابعادی از یخچال در فضای شما مناسب است؟ گوشواره طلا هنگام در نظر گرفتن اندازه گیری یخچال، خوب است توجه داشته باشید که مدل ها بر اساس سبک و ظرفیت انتخابی شما از نظر اندازه متفاوت هستند.

از فریزر بالای فریزر سنتی Maytag گرفته تا طراحی درب فرانسوی مدرن Maytag® و همه چیز در این بین، شما انتخاب هایی دارید و این انتخاب ها در اندازه های مختلف وجود دارند.

اما عرق نشکن این راهنمای اندازه یخچال را با نمودارهای اندازه یخچال دنبال کنید تا به شما کمک کند متناسب با فضای خود را پیدا کنید.
آ
یخچال ها در سبک های مختلفی تولید می شوند که در اندازه های مختلف موجود هستند.

همانطور که مراحل زیر را برای اندازه‌گیری بریدگی آشپزخانه شما طی می‌کنیم، صندل مجلسی زنانه به نمونه‌های اندازه زیر مراجعه کنید تا ببینید آیا سبک مورد نظر می‌تواند متناسب با فضای شما باشد یا خیر.

مشخصاتی که در زیر نشان داده شده است قیمت عروسک روسی کلیاتی هستند تا به شما ایده ای از آنچه ممکن است در دسترس باشد ارائه دهند. مشخصات مدل خاص خود را به صورت آنلاین یا در فروشگاه پیدا کنید.

برای انتخاب سبک یخچال برای شما به کمک نیاز دارید؟ راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب از بین انواع مختلف یخچال را بخوانید.

  • منابع:
    1. EXPLORE BLACK FRIDAY DEALS
  • تبلیغات: 
      1. مرگ ناگهانی پاندا مردم چین را متحیر کرد.
      2. کنجدی که در مغز انسان مانند ساعت شنی عمل میکند!
      3. کشاورزی برای از بین بردن آفت از روغن موتور استفاده کرد
      4. راه های مدیریت سرمایه در شرایط بد اقتصادی