دیدن تیترهایی در مطبوعات امروزی که هودی را با دزدی ازفاکتور فروش مغازه، خرابکاری و/یا خشونت مرتبط میکنند و به مفهوم جنایی آن میافزایند.
غیرمعمول نیست (به عنوان مثال، News Sentinel 2012، NTV 2013). علیرغم اختلاف نظرها، سؤالات در مورد نمادهای مد پیرامون هودی، گفتگو و بحث معناداری را در میان رسانه ها، سیاست گذاران، طرفداران اجتماعی و مردم ایجاد و تسهیل کرده است.
این پژوهش حاضر سعی دارد با بررسی سوالات تحقیق زیر به برخی از این مسائل پیچیده بپردازد.
برداشت مصرف کنندگان جوان از هودی چیست؟ چه عوامل تعیین کننده یا معیارهای انتخابی خریداران را به خرید هودی دخترانه سوق می دهد؟ چه اطلاعاتی ممکن است به هودی متصل شود یا از طریق آن منتقل شود؟
معنا توسط کسانی که هودی می پوشند چگونه ساخته و توسعه می یابد؟
تا چه حد معانی تفسیری تست بارداری با گلاب مرتبط با هودی ها به موقعیت یا زمینه ای که در آن استفاده می شود متصل می شود یا از آن جدا می شود؟ این مطالعه بر نمادگرایی مد، انتخاب محصول و درک مصرف کنندگان از هودی تمرکز دارد.
ادامه این مقاله در بخش های بعدی سازماندهی شده است. بخش بعدی ادبیات مربوط به نحوه ایجاد و درک معانی از طریق سبک های لباس و موقعیت های استفاده را مرور می کند. بخش بعدی روش بکار گرفته شده برای پاسخگویی به سوالات تحقیق را توضیح می دهد.
در ادامه خلاصه ای از جمع آوری و تجزیه و تحلیل مانتو چرم دخترانه ارائه می شود. نتیجه گیری و محدودیت ها را می توان در بخش آخر یافت.
- منابع:
- تبلیغات: