کیسه زباله زرد بزرگ در دمای مختلف تغییر رنگ می دهد

همان طور که می دانید کیسه زباله زرد بزرگ توسط کانادایی ها، در سال 1950 اختراع شد. در یک برنامه ویژه در تلویزیون CBC، کیسه های زباله سبز (اولین کیسه های زباله در کانادا) در رتبه 36 در میان 50 اختراع برتر کانادا قرار گرفت.

کیسه های زباله زرد بزرگ در سال 1950 به عنوان کیسه های مهر و موم ستاره معرفی شدند. اولین کیسه ها در ایالات متحده سبز و مشکی بودند، نه سفید و شفاف که اکنون رایج است. کیسه های مهر و موم تخت برای اولین بار در سال 1959 ظاهر شدند.

دهه 1960 کیسه های بن سفید معرفی شدند. کیسه های دو لایه (هیوی دیوتی) در سال 1974 معرفی شدند و کیف های 3 لایه در سال 1980 معرفی شدند.

کیسه های پلاستیکی را می توان با محتویات آن در امکانات مناسب برای تبدیل زباله به انرژی سوزاند. آنها در محل های دفن بهداشتی پایدار و خوش خیم هستند. برخی در شرایط مشخص تجزیه پذیر هستند.

کیسه های زباله زرد بزرگ برای زباله یا زباله در تعداد زیادی از فروشگاه ها در بسته ها یا رول های چند ده کیسه ای به فروش می رسد. گاهی اوقات برای بسته شدن کیسه پس از پر شدن، بست های سیمی ارائه می شود.

کیسه

معمولاً ضخامت‌های متفاوتی تولید می‌شود کیسه‌های ضخیم‌تر برای کاربردهای سنگین‌تر مانند زباله‌های ساختمانی یا برای اینکه بتوانند در طول فرآیندهای بازیافت فشرده شوند، استفاده می‌شوند.

در اواسط دهه 1990 کیسه های سطل زباله با بند کشی برای بسته شدن معرفی شدند. برخی از کیسه ها دارای دسته هایی هستند که ممکن است.

بسته شوند یا سوراخ هایی دارند که می توان گردن کیف را از آن ها کشید. معمولاً، پلاستیکی که برای ساخت کیسه های زباله استفاده می شود.

LDPE نسبتاً نرم و انعطاف پذیر (پلی اتیلن با چگالی کم) یا برای استحکام، LLDPE (پلی اتیلن با چگالی کم خطی) یا HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) است.

در سال 1984، کیسه های زباله بند کشی برای اولین بار قبل از GLAD و Hefty آنها را معرفی کردند. در آگوست 2001، هفتی کیسه های زباله را با بند کشی معرفی کرد.

که برای کشیده شدن در اطراف لبه سطل زباله و ماندن در جای خود طراحی شده بود. در جولای 2004، فورس فلکس، کیسه های زباله پلاستیکی انعطاف پذیر، توسط GLAD معرفی شد (به دنبال نام تجاری Ultra Flex Hefty در سپتامبر.