کفش کلارک شاهین که با آن دیگر نیازی به واکس ندارید

کفش های صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که در شرایط مختلف فعالیت کاری افراد با در نظر گرفتن یک یا نوع کار دیگر پوشیده شوند. این کفش ها نیازی به تجهیزات محافظ ندارند.

انواع خاصی از کفش کلارک شاهین برای کار بر روی سطوح لرزان، در صنعت فلزکاری، برای مونتاژکنندگان، فروشندگان و کارگران در سایر تخصص‌ها ساخته شده‌اند.

کفش‌های کلارک مخصوص برای محافظت از پا در برابر انواع خاصی از اثرات خطرناک طراحی شده‌اند. در ساخت این کفش ها از مواد و قطعات محافظ (جوراب، پشتی، کناره های فلزی، پلاستیکی و …) استفاده می شود.

کفش های ارتوپدی برای اهداف پزشکی برای افرادی که از بدو تولد پای غیرطبیعی دارند یا به دلیل بیماری یا آسیب دیدگی دارند استفاده می شود.

کفش کلارک به اصلاح بدشکلی های اولیه ناپایدار اندام تحتانی کمک می کند، از پیشرفت تغییرات پاتولوژیک در پا جلوگیری می کند و همچنین کوتاه شدن اندام ها را جبران می کند.

کفش

کفش های پیشگیری کننده برای جلوگیری از ایجاد انحرافات پاتولوژیک در پا، به ویژه صافی کف پا، انگشتان چکشی، انحنای انگشت شست پا به بیرون و غیره طراحی شده اند.

طیف وسیعی از کفش های چرمی خانگی از نظر ساختار بسیار متنوع است و با توجه به ویژگی های اصلی زیر طبقه بندی می شود: جنس رویه و رنگ آن، جنس و روش چسباندن زیره، روش تولید، ماهیت تولید، فصل پوشیدن، جنسیت و هدف سن، انواع و اقسام، سبک ها و مدل ها.

با توجه به مواد رویه، کفش های چرمی مطابق با GOST 23251 به گروه های زیر تقسیم می شوند: کفش های ساخته شده از چرم، کفش های ساخته شده از منسوجات، کفش های ساخته شده از چرم مصنوعی، کفش های ساخته شده از چرم مصنوعی، کفش های با روکش ترکیبی.

کفش‌های چرمی ترکیبی از محصولاتی هستند که قسمت‌های بالایی آن از چرم طبیعی یا عمدتاً از آن ساخته شده است. کفش های یوفت و کرومی وجود دارد.

کفش های یوفت در مجموعه ای محدود تولید می شوند. به طور عمده به عنوان یک تولید استفاده می شود و در ارزیابی کیفیت، شاخص های اصلی مقاومت، مقاومت در برابر آب است.

مجموعه گونه های کفش یوفت کوچک است: چکمه، نیم چکمه، چکمه. برای مهم ترین جزئیات رویه، از یوف از پوست گاو، از اسب استفاده می شود و برای موارد کمتر مهم (شفت، برت) – یوفت گوشت خوک، چرم تقسیم شده، مواد مصنوعی و نساجی.