فروش دستگاه توت خشک کن | نحوه چیپس کردن انواع میوه چگونه است ؟

هدف عمده خشک کردن ماده غذایی، افزایش ماندگاری محصول نهایی است. کاهش رطوبت محصول،  در فرآیند خشک کردن تا حدی انجام می‌شود که رشد میکروبی واکنشهای شیمیایی را محدود کند. در اکثر فرایندهای خشک کردن، از هوای داغ استفاده می شود؛  اما سالیان متمادی است که در سراسر جهان خشک‌کن های هوایی مورد استفاده قرار می گیرد. به نظر میرسد این خشک کن ها با سرعتی که در خشک کردن مواد غذایی دارد برای حفظ رنگ بو و مزه آن ها موثر باشند. خشک کن های هوایی باعث کریستاله کردن مواد غذایی شده با آنها را شبیه تر به شکل اولیه خود خشک می کنند. ساختمان اصلی هر خشک کن اتمسفری شامل یک اتاق است که ماده غذایی در آن جای می گیرد و مجهز به یک دمنده و تعداد لوله است تا امکان رد و بدل شدن هوای داغ را در اطراف ماده غذایی فراهم کند. به این ترتیب آب از سطح محصول حذف شده و طی یک مرحله از خشک کن صنعتی خارج میشود. این نوع خشک کن ها به طور وسیعی در تولید توت خشک میوه جات خشک، سبزی خشک شده و غذای حیوانات خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. گاهی به طور خاص، کمترین هوا را در تماس با سردترین ماده غذایی قرار می دهند تا سرعت خشک شدن محصول را در ابتدای عملیات خشک کردن افزایش دهند.

 یکی از روش های جدید صنعتی خشک کن میوه به کارگیری فرایند اسمز فرایند به همراه استفاده از پوشش های خوراکی است که محققان موسسه تحقیقات فناوری و مهندسی کشاورزی کرج به آن دست پیدا کردند. فراورده های تولید شده بدون استفاده از ترکیبات شیمیایی نگهدارنده از نظر  خصوصیات کیفی مانند رنگ، طعم و  ارزش غذایی و محتوای ویتامین های برتری قابل توجهی در مقایسه با نمونه‌های تولید شده به صورت سنتی و صنعتی معمول دارد.

 استفاده از روش‌های تلفیقی اسمزی و فرآیند می تواند حدود ۸ تا ۱۰ درصد تولید محصول خشک نهایی را افزایش و واکنش های نامطلوب قهوه ای شدن آنزیمی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

 اگر در منزل میوه خشک کن میوه ندادید خشک کردن بافر بهترین روشی است که می توانید استفاده کنید زیرا شکر یا ماده افزودنی دیگری به آن نمی افزاید و تنها چندین ساعت زمان برای این کار نیاز دارید.فایده انجام این کار در خانه آن است که روی نتیجه کار خود کنترل خواهید داشت و میوه‌ها را به هر اندازه و شکلی که مایل باشید خشک می کنید کیفیت میوه خشک کن توسط خشک کن میوه شده به اندازه تکه های میوه و مدت زمان خشک کردن آن بستگی دارد.

 در ادامه مطالب گفته شده میتوان افزود که فروش دستگاه توت خشک کن،( توت خشک کن استاندارد) می تواند باعث افزایش تولیدات محصولاتی مانند توت خشک باشد. در ادامه مطالب به خرید توت خشک و فروش توت خشک و همچنین نوع دستگاههای خشک کن آن اشاره خواهد شد.

فروش دستگاه توت خشک کن | نحوه چیپس کردن انواع میوه چگونه است ؟

مراکز فروش دستگاه توت خشک کن در سراسر کشور

مراکز فروش دستگاه توت خشک کن در سراسر کشور مراکز فروش دستگاه توت خشک کن در سراسر کشور در سطح بازارهای داخلی  زیاد است. یکی از این مراکز فروش انواع دستگاه توت خشک کن خانگی است. دستگاه خشک کن میوه خانگی در انواع گازی و برقی تولید شده است که با توجه به نیاز می توان آن را به صورت مستقیم از مرکز فروش دستگاه صنعتی خریداری کرد . مرکز فروش دستگاه های صنعتی انواع مختلفی از دستگاه خشک کن خانگی را که مناسب برای میوه و سبزی می باشند و با قیمت مناسب ارائه می نماید. دستگاه خشک کن میوه خانگی در مدلهای گازی و برقی به بازار عرضه شده است تا تمام افراد با توجه به نیاز خود می توانند آن را تهیه نمایند و محصول مورد نظر را مورد استفاده قرار دهند. دستگاه های خشک کن به گونه ای طراحی شده اند که دارای سینی های هستند تا بتوان به آسانی و به بهترین نحو ممکن انواع محصولات را درون دستگاه قرار داد. با خرید دستگاه خشک کن خانگی میتوان به درآمد زایی نیز پرداخت به سبب همین امر این دستگاه از فروش بسیار بالایی برخوردار است. با تولید توت خشک کن داخل منزل می توان محصولات کامل بهداشتی و مرغوبی را در دسترس قرار داد که عاری از هر گونه آلودگی و ناخالصی هست. قیمت دستگاه خشک کن میوه خانگی بسته به نوع آن  فرق می کند، قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی گازی کمتر از نوع برقی آن است

لیست قیمت دستگاه توت خشک کن

لیست قیمت دستگاه توت خشک کن  لیست قیمت دستگاه  میوه خشک کن صنعتی و خانگی  عبارت است از:

 دستگاه توت خشک کن دست دوم تمام استیل هشت طبقه: ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از نوع استیل

  و ارزان ترین دستگاه توت خشک کن: چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از نوع فلزیاب

تولید دستگاه توت خشک کن در کشور

تولید دستگاه توت خشک کن در کشور واحد های صنعتی و نیمه صنعتی برای تولید انواع میوه خشک به تجهیزات و ماشین‌آلات خاصی نیاز خواهند داشت، دستگاه میوه خشک کن صنعتی را می توان به عنوان یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین ماشین‌آلات به شمار آورد، زیرا تنها با این دستگاه می‌تواند و میوه را کاملاً خشک و بسته‌بندی کرد و عرضه نمود.

بهترین دستگاه های توت خشک کن چه ویژگی هایی دارند ؟

بهترین دستگاه های توت خشک کن چه ویژگی هایی دارند ؟  بهترین دستگاه های توت خشک کن چه ویژگی هایی دارند؟

  1.  از رنگ پریدگی میوه جلوگیری کند
  2.  در کمترین مدت زمان میوه را خشک کند
  3.  کیفیت اولیه میوه از بین نرود
  4.  بو و طعم میوه حفظ شود.

مرکز پخش عمده دستگاه توت خشک کن

مرکز پخش عمده دستگاه توت خشک کن  یکی از مهمترین و بهترین مرکز پخش عمده دستگاه توت خشک آن در کشور گروه صنعتی هدایت  است که  با بیش از ۱۷ سال تجربه مفید و ساخت و نصب ده‌ها خشک کن بزرگ صنعتی و تجهیز کامل کارخانجات متعدد در ردیف واحد های ممتاز صنعتی میهن عزیزمان قرار گرفته است در این مسیر ما همواره با نهایت تواضع و قائم به توانمندی‌های خود گام برداشتیم. هیچیک از سازه‌های این شرکت کپی‌برداری نشده بلکه بنا به نیاز و خواسته مشتریان و شرایط ویژه مواد و محصولات و نیز الزامات فنی و محدودیت های فیزیکی موجود طراحی و ساخته شده و می‌شود. کلیه ماشین آلات  این گروه صنعتی با نصب و راه اندازی تولید آزمایشی آموزش فنی و کاربری نقشه های لازم فنی و کتابچه های راهنمای نگهداری و سرویس و نیز یک سال گارانتی ارائه می شود. اگر در حال تحقیق برای خرید دستگاه خشک کن میوه و راه اندازی کسب و کار تولید میوه خشک هستید  می توانید از دستگاه های  این گروه تولیدی استفاده کنید. خشک کردن میوه در کشورهای مانند ایران، سوریه، مصر، عراق و ترکیه قدمتی دیرینه دارد. تاریخ تولید میوه های خشک به ۱۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح بر می گردد در آن زمان مردمان مدیترانه و خاورمیانه میوه های تابستانی را خشک و آذوقه زمستانی نشان کردند این میوه ها  عبارت بودند از، خرما، انگور، زردآلو، انجیر، سیب، توت، هلو و حتی قلابی جزوه میوه هایی بودند که قدیمی ها با خشک کردن آنها دانسته یا ندانسته پی هاش شان را پایین و طول مدت ماندگاری شان را بالا میبرد این روزها هم از آجیل میوه های خشک مانند تو طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد از یونان و ایتالیا گرفته تا آمریکا و روسیه البته ما ایرانی ها هم یکی از پروپاقرص ترین دوستداران میوه های خشک هستیم.

فروش عمده دستگاه های توت خشک کن در کشور

فروش عمده دستگاه های توت خشک کن در کشور همانطور که گفته شد تمرکز زیادی در حوزه فروش انواع دستگاه های خشک کن صنعتی در کشور فعالیت می‌کنند اما از میان آنها تعداد محدودی به عنوان مراکز دسته اول فروش دستگاه میوه خشک کن محسوب می شود.به همین دلیل نیز بسیاری از مشتریان و متقاضیان در جستجوی وجود مراکز دست اول فروش میوه خشک کن به صورت عمده در کشور هستند. خرید و فروش عمده دستگاه های توت خشک کن در کشور  امروزه در سایت های اینترنتی مختلف نیز در حال انجام می باشد اما بهتر است در زمینه خرید اینترنتی دستگاه خشک کن با کارشناسان و مشاوران فروش  مشورت نمایید.

فواید استفاده از توت خشک کن برای سالم ماندن میوه

فواید استفاده از توت خشک کن برای سالم ماندن میوه فواید استفاده از توپ و خشک کن برای سالم ماندن میوه را در مطالب بالا بیان محمدی اما جالب است بدانید که توت خشک پرخاصیت و پر کالری است. دارای آنتی اکسیدان، فیبر انواع ویتامین، تانن، املاح معدنی، پکتین و سقز می باشد. بد نیست بدانید که در خطوط درختان بزرگ و مرتفع ای است که ارتفاع آن به ۲۰ متر و قطر به یک متر می رسد این درخت بومی چین است و در چین مرکز و شرق به صورت بومی وجود دارد. تو تنها پیش به اروپا برده شده است این درخت در آمریکا در اوایل دوران استقلال این کشور به عنوان منبع غذایی برای کرم ابریشم مورد استفاده قرار گرفته است و کرم ابریشم از آن تغذیه می کرده است. فواید استفاده از توت خشک کن عبارتند از:

  •  جلوگیری از سیاه شدن توت سفید و انواع آن
  •  مدت زمان خشک شدن میوه در میوه خشک کن کمتر اصل نسبت به خشک کن های دستی
  •  کاهش قیمت توت خشک

انواع سایز های دستگاه توت خشک کن کدام اند ؟

انواع سایز های دستگاه توت خشک کن کدام اند ؟ اما سایت های دستگاه توت خشک کن کدامند؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که، بسته به نوع خانگی و صنعتی آن دارد نوع خانگی آن هم  فرق می کند.( نوع  گازی بزرگتر از برقی آن می باشد) اما نوع صنعتی آن در ابعاد های حدود 2*3 -3*4 و یا … . وجود دارد.

خرید ارزان ترین دستگاه توت خشک کن خانگی در کشور

خرید ارزان ترین دستگاه توت خشک کن خانگی در کشورخرید ارزانترین دستگاه توت خشک کن خانگی در کشور: دستگاه میوه خشک کن در انواع ابعاد و ظرفیت های استاندارد همچون دستگاه با ظرفیت های مورد نیاز مشتری تا چندین تن تولید می گردد.با قابلیت خشک کنی میوه هایی مانند سیب ، توت ، زرد آلو، موز، کیوی، انجیر انبه، هلو و … .

ظرفیت های استاندارد بالاتر است:

 ۵۰ تا ۱۵۰ کیلو میوه

 ۱۵۰ تا ۳۰۰ کیلو

۲۰۰ تا ۴۰۰ کیلو

 ۴۰۰ تا ۶۰۰ کیلو

 و ظرفیت بالاتر و پایینتر مورد تقاضای بازاریان است.این نوع  دستگاه میوه خشک کن برای انواع مصارف خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی تولید می‌شود میوه خشک کن محدودیتی برای خشک کردن ندارند و روش استفاده از میوه خشک کن  بسیار آسان بوده و دستگاه و دارای دفترچه آموزش و راهنما و روش و طرز استفاده از دستگاه برای استفاده روی آن گذاشته شده است. ساخت دستگاه میوه خشک کن خانگی از نوع صنعتی آن راحت بوده  خشك كردن ميوه به روش صنعتي سخت تر از نوع خانگی آن می باشد برای یادگیری و استفاده از نوع صنعتی آن باید کارگاه میوه خشک کنی مراجعه و از نزدیک با آن آشنا شد

سینی استیل در ابعاد14*40*40 سانتی متر: ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

  •   قیمت دستگاه میوه خشک کن گازی و خانگی با 4  سینی استیل در ابعاد 100*40*40 : ۴ میلیون و پانصد هزار تومان

انواع میوه های خشک مانند توت های خشک چگونه تهیه می شوند ؟

انواع میوه های خشک مانند توت های خشک چگونه تهیه می شوند ؟ در انواع میوه های خشک مانند توت های خشک؟ این کار همت زیادی را نمی طلبد و فقط کافی است که  میوه های برش خورده شده و ۲۲ را در محفظه مخصوص قرار دهند دستگاه با تولید حرارت مناسب و دلخواه کاربر میوه ها را به خوبی خشک کرده و آماده مصرف می کند.

چیپس میوه را چه کسانی می توانند تولید می کنند ؟

چیپس میوه را چه کسانی می توانند تولید می کنند ؟  چیپس میوه را چه کسانی می توانند تولید کنند: در سال ۱۳۸۴ خورشیدی بود که شالوده شرکت دانش‌بنیان ژیناگستر فعلی شکل گرفت و تا امروز به عنوان طراح و سازنده سیستم خشک کن تجهیزات مرتبط با خط تولید چیپس میوه و سبزیجات دستگاه خشک کن نوین به کار خود ادامه می دهد ت فعالیت خود را در ابتدا با تولید خشک کن صنعتی کوچک و متوسط آغاز نمود و پس از اضافه کردن دستگاه خشک کن تونلی به خطوط تولید خود و توسعه و تولید تجهیزات خط تولید فرآوری محصولات خشک و نهایتا با طراحی و ساخت انواع خشک کن نوین مانند خشک کن های خلاء خشک کن انجمادی و مادون قرمز به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد در حال حاضر ژیناگستر یکی از تولیدکنندگان چیپس میوه در کشور به شمار می رود. قیمت دستگاه چیپس میوه کمی با دیگر محصولات خش کن میوه متفاوت بوده و گران تر است. دستگاه خشک کن میوه اصفهان برای تولید چیپس بهتر بوده و قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم آن در بازار نسبت به سایر دستگاه ها ارزان تر است.

تولید کنندگان برتر دستگاه توت خشک کن

تولید کنندگان برتر دستگاه توت خشک کن دستگاه‌های مختلف صنایع غذایی وظیفه های مختلفی نیز دارند هر دستگاه متصل به فردی را  انجام داده و در زمینه تخصصی که برای آن طراحی شده بهترین کارایی را دارد دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی همانگونه که از اسم آن نیز به وضوح مشخص است برای خشک کردن میوه ها و استراحت تولید چیپس میوه در مقیاس نیمه صنعتی و برزن خانگی به کار میرود.  یکی از تولیدکنندگان برتر دستگاه توت خشک کن شرکت تولیدی دستگاه های آراد ماشین اسب.  آراد ماشین همگی از مواد اولیه مرغوب ساخته می شوند که این امر موجب کارایی بالا و افزایش عمر مفید دستگاههای آراد ماشین شده است. دستگاه خشک کن میوه صنعتی آراد ماشین بهترین دستگاه خشک کن میوه جات در بازار خصوصاً برای حجم های زیاد و واحدهای تولیدی بزرگ تر می باشد که می توان میوه ها را با کیفیت مناسب خشک و در اختیار مصرف کنندگان قرار داد کلیه محصولات این شرکت دارای ۱۲ ماه ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش مطمئن و کامل از طرف آراد ماشین می باشد و این مسئله باعث می‌شود تا خیال خریدار محترم در این محصول بابت خرابی و نقص‌های احتمالی آسوده شود.