عسل طبیعی ارگانیک پادزهری قوی برای نیش مار کبری

سر و صدای زیادی در اطراف عسل طبیعی ارگانیک وجود دارد. فرهنگ های باستانی از آن به عنوان درمانی برای همه چیز از التیام زخم گرفته تا حفظ سلامت لثه ها و دستگاه گوارش قوی استفاده می کردند.

حتی ممکن است قدیمی ترین شیرین کننده شناخته شده برای بشر باشد. این شیوه‌ها و داستان‌های شفابخش طی قرن‌ها نقل شده‌اند.

عسل حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است:  عسل نیز مانند شکر معمولی، شربت ذرت و پودر قند و غیره جزء قندهای افزودنی محسوب می شود.

اما برخلاف سایر انواع شیرین کننده ها، عسل حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی است.

به گفته هیئت ملی عسل تنها در ایالات متحده بیش از 300 نوع مختلف عسل وجود دارد و هر کدام از یک منبع گل متفاوت سرچشمه می گیرند.

عسل

منبع رنگ و طعم و همچنین مواد مغذی موجود را تعیین می کند. به طور معمول، رنگ های تیره عسل به معنای آنتی اکسیدان بیشتر است.

به خاطر داشته باشید این مواد مغذی حداقل هستند آنها کمتر از یک درصد از گلدان عسل را تشکیل می دهند.

بنابراین ما توصیه نمی کنیم مانند هویج یا کلم پیچ، به دنبال مواد شیرین برای ویتامین ها و مواد معدنی آن بگردید بلکه آنها را به عنوان یک امتیاز اضافی در نظر بگیرید.

عسل از شکر معمولی شیرین تر است: عسل طبیعی است، شبیه به شربت افرا یا ملاس، و تا زمانی که روی برچسب آن نوشته شده است عسل خالص می توانید مطمئن باشید که چیزی از زنبور عسل به بطری اضافه نشده است.

زمانی که زنبورهای عسل شهد گل‌ها را استخراج می‌کنند و به طور طبیعی آن را به عسل داخل کندو تبدیل می‌کنند زنبورداران عسلی را که زنبورها برای غذا نیاز ندارند، می‌گیرند و آن را فیلتر می‌کنند تا قسمت‌هایی از کندو یا لانه زنبور عسل را جدا کنند.

همچنین عسل واقعاً شیرین‌تر از شکر گرانول معمولی است، بنابراین می‌توانید کمتر از آن استفاده کنید چه در حال پختن با یک فنجان چای یا اضافه کردن آن به یک فنجان چای.