سوسیس و کالباس میکائیلیان طعمی مانند خاویار دارد

همانطور که می دانید سوسیس و کالباس میکائیلیان به‌عنوان الهام‌بخش یکی از مشهورترین جینگ‌های تمام دوران، در دکه‌های اغذیه فروشی‌ها، رستوران‌ها و اطراف میز شام خانوادگی مورد علاقه است.

بولونیای آمریکایی، گونه‌ای از مورتادلا، یک سوسیس پخته و پخته شده از گوشت خوک است که با فلفل سیاه، جوز هندی، فلفل دلمه‌ای، دانه کرفس و گشنیز طعم‌دار می‌شود.

تنوع محصولات بولونیا، از جمله گوشت گاو، حلقه، لبنان، و حتی گزینه‌های با طعم جالاپینو، به جذابیت گسترده آن کمک می‌کند. به علاوه، تطبیق پذیری آن فراتر از مقایسه است.

آن را به صورت تکه تکه شده روی کراکر، روی یک ساندویچ سرد یا سرخ شده، پیچیده شده دور یک هات داگ، پخته شده با لعاب خردل و شکر قهوه ای، یا درست خارج از بسته سرو کنید – راه های بی پایانی برای تهیه این محصول گوشتی خوشمزه وجود دارد.

بولونیا، مقرون به صرفه و در دسترس است، از جمله در فرمولاسیون‌های کم‌چرب و سدیم، بولونیا یک منبع پروتئینی است که تمام آمینو اسیدهای ضروری برای سلامتی مطلوب را تامین می‌کند و شما را تا مدت‌ها پس از آخرین لقمه‌تان احساس رضایت می‌کند.


گزینه های بولونیای مغذی زیادی وجود دارد، از جمله بیش از 25 گزینه کم چربی و کم چرب و سدیم و طبیعی. راهنمای زیر نمونه‌ای از محصولات عضو موسسه گوشت را برای کسانی که به دنبال بولونیا هستند ارائه می‌کند که یکی از این محتوای مواد مغذی یا ادعاهای سلامتی را برآورده می‌کند.

سوسیس بولونیا شکل فرآوری شده تری از مورتادلا است و ارزان تر است. بولونیا دارای مشخصات ویتامین و مواد معدنی غنی تر و متنوع تر است.

کربوهیدرات، چربی، کالری کمتری دارد و شاخص گلیسمی پایین تری دارد. مورتادلا از نظر پروتئین غنی تر است و محتوای سدیم بیشتری دارد.

سوسیس مورتادلا فرآورده های گوشتی هستند که بیشتر از گوشت تهیه می شوند. با این حال، سوسیس بولونیا را می توان با فرآوری گوشت گاو، خوک یا گوساله تهیه کرد، در حالی که مورتادلا فقط توسط گوشت تهیه می شود.

سوسیس بولونیا با نام های بالونی، پاریزر، پولونی، دوون و فریتز نیز شناخته می شود. این یک مشتق از مورتادلا است که معمولاً از گوشت و چربی تهیه می شود.

سوسیس بولونیا از مورتادلا گرفته می‌شود و گفته می‌شود که سوسیس بولونیا از خانواده‌هایی که از بولونیا به ایالات متحده نقل مکان کرده‌اند سرچشمه می‌گیرد.