تشک خوشخواب دونفره که با خوابیدن روی آن آینده خود را می بینید

تحقیقات نشان می دهد که خوابیدن روی تشک خوشخواب دونفره به ویژه تشکی با سفتی قابل تنظیم، باعث راحتی، تراز مناسب ستون فقرات و خواب با کیفیت می شود.

اگر بدن درد و درد برای شما نگران کننده است، تحقیقات همچنین نشان می دهد که سطحی که روی آن می خوابید باعث ایجاد تفاوت در راحتی شما می شود.

بر اساس یک مطالعه کوچک در سال 2015، افرادی که روی تشک‌های مموری فوم با استحکام متوسط می‌خوابیدند، کاهش درد را تجربه کردند و سریع‌تر به خواب رفتند.

سایر مطالعات منبع معتبر نشان می دهد که در مقایسه با مموری فوم، فوم لاتکس فشار کمتری بر بدن وارد می کند.

این بدان معنی است که بهتر در برابر احساس “غرق شدن” که معمولاً با فوم حافظه مرتبط است، مقاومت می کند. این ممکن است به خواب‌آوران کمک کند تا در دمای راحت و وضعیت خواب خود باقی بمانند.

تشک

به طور کلی تشک باید از انحنای سالم ستون فقرات شما پشتیبانی کند، نباید باعث گرم شدن بیش از حد شما شود و باید متناسب با بودجه و سایر نیازهای شما باشد.

اسپرینگ داخلی، فوم و هیبرید عمده ترین انواع تشک های این روزها هستند. انواع مختلفی از فوم وجود دارد، از جمله انواع فوم حافظه پلی اورتان، لاتکس طبیعی و لاتکس مصنوعی.

از آنجایی که بازار پررونق تشک انتخاب های بیشتری را برای مصرف کنندگان فراهم می کند متخصص کایروپراکتیک می گوید که به همان اندازه مهم است که طول عمر تشک را در نظر داشته باشید. تشک های فوم، هیبرید و فنر داخلی همگی طول عمر متفاوتی دارند.

تشک های ژلی به پراکندگی فشار در طول زمان کمک می کنند. فاکتور پس زدگی ژل به تشک زندگی می بخشد.

تشک‌های لاتکس صد در صد طبیعی می‌توانند به میزان قابل توجهی دوام بیشتری داشته باشند و می‌توانند تا ۲۵ سال بدون از دست دادن پشتیبانی دوام بیاورند. لاتکس صد در صد طبیعی در مقایسه با سایر مواد تشک بسیار انعطاف پذیر و بادوام است.