استفاده از لوبیا سفید صادراتی برای تعیین میزان تب در انسان

لوبیا سفید صادراتی حاوی ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین های B (به ویژه فولات)، ویتامین E و ویتامین K هستند. لوبیا کانلینی نیز غنی از آهن است و حاوی مقادیر خوبی از پتاسیم، فسفر، منیزیم، مس و منگنز است.

فیبر محلول به شما کمک می کند غذا را کندتر هضم کنید می تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید و می تواند جذب مواد مغذی را از غذاها و نوشیدنی های موجود در رژیم غذایی شما بهبود بخشد.

فیبر نامحلول به مدفوع شما حجیم می‌دهد که می‌تواند به عادات حمام شما کمک کند راحت‌تر و منظم‌تر شوند.

وقتی صحبت از پروتئین به میان می آید، غذاهای گیاهی اغلب نادیده گرفته می شوند، اما نباید اینطور باشد. لوبیا کانلینی دارای محتوای پروتئین قابل توجهی است و قطعا می تواند به شما در رسیدن به اهداف پروتئین روزانه خود کمک کند.

از حمایت از ماهیچه های سالم گرفته تا کمک به حفظ سلامت مو، ناخن و پوست، پروتئین بسیار مهم است و این لوبیا می تواند به شما کمک کند آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

لوبیا

همچنین با پروتئین‌های گیاهی، ویتامین‌ها، مواد معدنی و سایر فواید درشت مغذی اضافی دریافت می‌کنید بنابراین می‌توانید چندین جعبه تغذیه را به طور همزمان علامت بزنید.

منیزیم یکی از مهمترین مواد معدنی است که بدن ما برای عملکرد و رشد به آن نیاز دارد. در بیش از 300 عمل آنزیمی در بدن نقش دارد از جمله آنهایی که متابولیسم ما را کنترل می کنند.

منیزیم همچنین برای حفظ استخوان‌های سالم مهم است و دانه‌های کانلینی مطمئناً می‌توانند به شما در دریافت مقدار کافی در رژیم غذایی کمک کنند.

لوبیا سفید منبع عالی پتاسیم است که به افراد کمک می کند تا سطح فشار خون سالم تری داشته باشند.

فولات ویتامین B برای بدن ما بسیار مهم است به خصوص اگر باردار هستید و به تولید آمینو اسیدها کمک می کند بلوک ساختمانی برای پروتئین ها. لوبیا کانلینی منبع بسیار خوبی است.

بنابراین اگر مراقب سطح فولات خود هستید، ارزش این را دارد که مقداری را در آشپزخانه خود نگه دارید.