گران شدن لوله درزدار کشاورزی از رغبت مردم به خرید آن کاست

لوله درزدار کشاورزی را از منبع خود به بخش های مورد نیاز در یک مزرعه منتقل می کنند.

آبیاری مزرعه به اندازه زهکشی، کوددهی، مدیریت آفات و کیفیت خاک ضروری است بسیاری از دستگاه ها و نبوغ بسیار از این نیازها سرچشمه می گیرند، اما تعداد کمی چالش برانگیزتر از اتصالات لوله درزدار کشاورزی هستند.

این تحویل از طریق سوراخ یا اسپرینکلرهای متصل انجام می شود در واقع، منابع آبیاری مزرعه طی دهه‌های متمادی در حال تکامل بوده و در اندازه‌ها، مواد و طرح‌های مختلف وجود دارد.

آنها یک حضور ثابت و آشنا در عملیات کشاورزی بی شماری هستند با این حال، این مجراهای ضروری بیش از آنچه که تصور می شود وجود دارد.

آبیاری بیشتر از لوله درزدار کشاورزی است بسیاری از اجزاء یک سیستم آبیاری مزرعه را تشکیل می دهند که شامل منبع آب، پمپ، فیلتر، تنظیم کننده فشار و غیره است.

لوله

این راهنما عمدتاً در مورد قسمت اتصال لوله درزدار کشاورزی صحبت می کند لوله کشی کشاورزی همه قسمت ها را به هم متصل می کند تا به طور موثر آب و مواد مغذی را به محصولات برساند.

نوع سیستمی که یک مزرعه برای آبیاری به کار می‌گیرد، مشروط به متغیرهایی مانند درجه یا شیب زمین است متخلخل بودن خاک؛ و البته مقرون به صرفه بودن.

برای مثال، آبیاری غرقابی، آب را با استفاده از لوله درزدار کشاورزی یا مرزهای زمین برآمده به پایین شیب می‌رساند در مقابل، آبیاری بارانی آب را در سطح وسیعی از مزرعه منتقل می کند.

آبپاش ها می توانند به لوله درزدار کشاورزی ثابت یا قابل حمل حتی به شیلنگ قرقره ای متصل شوند.

آبیاری قطره‌ای شامل لوله‌هایی بالای یا زیر زمین با قطر کم است که با قطره چکان‌ها مشخص شده‌اند. اساساً قطره چکان ها روزنه هایی هستند که جریان آب از طریق آنها تنظیم می شود.

باریک ترین لوله کشی نوار قطره ای نامیده می شود. این در درجه اول برای محصولات سبزی استفاده می شود، اما به خوبی آبیاری غلات شناخته شده است.

دیگر طرح‌های آبیاری در مقیاس کوچکتر شامل کاربردهای آبیاری میکرو است که به موجب آن آب به میکرو آبپاش‌ها منتقل می‌شود.

اینها اغلب در پایه درختان در باغ های میوه یا درختکاری ها قرار می گیرند که رطوبت از طریق لوله درزدار کشاورزی هدایت می شود.