کود مایع 20 لیتری سوخت ناوگان جنگی آمریکا بود

پتاسیم به گیاهان شما کمک می کند تا ریشه های عمیق تر و قوی تری داشته باشند. همچنین می تواند به محافظت از گیاهان شما در برابر آسیب زمانی که آنها از سایر مواد مغذی محروم هستند کمک کند.

کود مایع 20 لیتری برای فتوسنتز حیاتی است و این توانایی را دارد که هر بیماری را که ممکن است باغ شما را آلوده کند، کند کند. کود پتاسیم فواید زیادی دارد.

زمان و نحوه کاشت کود مایع به چیزی که می کارید بستگی دارد. هنگامی که از کود مایع استفاده می کنید، آن را تا حد امکان به ریشه نزدیک کنید.

اگر کمبود پتاسیم در گیاه شما وجود داشته باشد، ممکن است رنگ زرد یا قهوه ای شدن لبه های برگ ها را مشاهده کنید. در صورت ادامه کمبود، برگها در نهایت می میرند.

کود مایع در چند شکل مختلف وجود دارد. مایع، پودر و گرانول وجود دارد. کودهای مایع اغلب با آب رقیق می شوند. پخش کردن آنها شبیه به آبیاری باغ شما است که معمولاً با اتصال شلنگ انجام می شود.

کود

کودهای پودری نیز برای تولید به آب نیاز دارند. معمولاً آنها را با دست پخش می کنند و آبیاری می کنند تا جذب کامل شوند. کودهای دانه ای چمن را می توان به راحتی در بالای خاک پخش کرد. این گرانول های بسته مواد مغذی به مرور زمان در باغ شما خیس می شوند و آن را آبیاری می کنید.

کودهای آلی موادی هستند که از گیاهان و حیوانات به دست می آیند. یکی از رایج ترین اشکال کود دامی است. مواد آلی موجود در خاک قبل از کاشت به کوددهی گیاهان سبزی شما کمک می کند اما پس از کاشت باید کود اضافی اضافه کنید.

کودهای حیوانی کمپوست شده که به جای کود مایع استفاده می شوند بهتر است به عنوان پانسمان جانبی استفاده شوند به این معنی که آنها در کنار ردیف ها قرار می گیرند.

دسترسی سریع به مواد مغذی به ویژه نیتروژن در پرورش سبزیجات بسیار مهم است. بنابراین ممکن است بخواهید برای تغذیه سریع هر کود آلی را با مقداری کود مایع تکمیل کنید. بسیاری از باغبانان از ترکیبی ازکود مایع و تکنیک ها در باغ استفاده می کنند.