کواد کوپتر اسباب بازی ارزان از آتش سوزی جنگل جلوگیری کرد

قدرت کواد کوپتر اسباب بازی ارزان ضعیف است. اکثر اسباب‌بازی‌های کواد کوپتر اسباب بازی کوچک از «موتورهای بدون هسته» استفاده می‌کنند اما بیشتر پهپادها از موتورهای بدون براش استفاده می‌کنند.

اجزای قدرت موتور براشلس پیچیده تر، پرهزینه تر، وزن و مصرف برق نیز بالاتر است اما بزرگترین مزیت آن قدرت بهتر، مقاومت در برابر باد قوی تر، بادوام تر و پایداری بهتر است.

در مقابل اسباب‌بازی کوادکوپتر کوچک به عنوان یک اسباب‌بازی با تکنولوژی بالا است که عمدتاً برای پرواز در فضای داخلی است و از پروازهای طولانی مدت در خارج از منزل پشتیبانی نمی‌کند.

کیفیت فیلمبرداری کوادکوپترهای اسباب بازی به خوبی پهپادهای GPS نیست. پهپادهای جی‌پی‌اس کلاس بالا مجهز به گیمبال‌ها (تثبیت‌کننده‌های تصویر) هستند که برای عکس‌برداری هوایی بسیار مهم هستند اما گیمبال‌ها نه تنها سنگین هستند بلکه گران هستند و بسیاری از پهپادهای جی‌پی‌اس با قیمت پایین مجهز نیستند.

کواد

با این حال در حال حاضر تقریباً هیچ کوادکوپتر کوچک اسباب‌بازی وجود ندارد که بتوان آن را به گیمبال مجهز کرد، بنابراین پایداری و کیفیت ویدیوهای گرفته شده توسط کواد کوپتر اسباب بازی کوچک به خوبی پهپادهای GPS نیست.

عملکرد و مسافت پرواز کوادکوپتر کوچک اسباب بازی به مراتب کمتر از پهپاد GPS است. در حال حاضر حتی بسیاری از کواد کوپتر اسباب بازی کوچک جدید عملکردهایی مانند بازگشت با یک کلید به خانه، نگهداری در ارتفاع، انتقال بلادرنگ WIFI و کنترل از راه دور همراه مانند پهپادها را اضافه کرده‌اند اما آنها به دلیل رابطه هزینه محدود هستند.

قابلیت اطمینان کواد کوپتر اسباب بازی بسیار کمتر از یک پهپاد واقعی است. از نظر مسافت پرواز، اکثر پهپادهای GPS سطح پایه می توانند 1 کیلومتر پرواز کنند و پهپادهای درجه یک GPS می توانند 5 کیلومتر یا حتی بیشتر پرواز کنند.

با این حال فاصله پرواز بسیاری از کوادکوپترهای اسباب بازی تنها 50-100 متر است. آنها بیشتر برای پروازهای غیر طولانی در داخل یا خارج از منزل مناسب هستند تا لذت پرواز را تجربه کنند.