کمربند زنانه چرم درسا از بروز دیسک کمر جلوگیری می کند

در حقیقت کمربند زنانه چرم درسا اکسسوری است که قطعاً به کارتان می آید، حتی اگر اغلب شلوار نپوشید. اگر در حال حاضر به دنبال یک کمربند زیبا و باکیفیت به صورت آنلاین هستید یا قصد دارید به فروشگاه ما بیایید، ابتدا باید تصمیم بگیرید که به طور کلی این لوازم جانبی را چگونه تصور می کنید.

کمربند از چه چیزی ساخته شده است؟ از سگک ها و روبان های ساخته شده از چرم اصل یا مواد دیگر. اما این همه چیز نیست، عناصر اضافی نیز وجود دارد یک حلقه برای تثبیت مطمئن لبه آزاد کمربند و یک نوک فلزی یا چرمی برای محافظت در برابر سایش زودرس.

چرا حتی یک کمربند چرمی بخریم؟ قابل انتظارترین پاسخ به این سوال این است که پوشیدن هر شلواری را برای شما راحت کند از کلاسیک گرفته تا چینی.

بله، و پوشیدن شلوار جین با کمربند مناسب بسیار راحت تر خواهد بود. و اگر “عمیق تر” کنید، معلوم می شود که کمربند می تواند بیشتر از خودتان در مورد شما بگوید. البته اگر تسمه ای از مواد مرغوب باشد.

کمربند

اندازه کمربند خود را انتخاب کنید در اینجا باید چندین پارامتر را به طور همزمان پیمایش کنید:

اندازه مشخص شده روی لوازم جانبی به عنوان یک قاعده، ابعاد کمربند مورد علاقه شما قبلاً در جدول نشان داده شده است. و اگر نه، می توانید دور کمربند شلوار را با یک متر یا یک سانتی متر دوخت اندازه بگیرید و یک کمربند 3-5 سانتی متر بلندتر بخرید.

عرض عرض باید با عرض حلقه ها مطابقت داشته باشد. هنگام امتحان کردن کمربند در فروشگاه ما، بررسی این موضوع آسان است.

مطمئن شوید که کمربند مناسب است نه باریکتر و نه پهن تر. بنابراین لوازم جانبی را انتخاب خواهید کرد که نیازی به سفارشی سازی ندارد.
اگر آن را برای کت و شلوار انتخاب می کنید، لبه دکمه دار باید به مهار دوم برسد. اما می توانید برای خرید لوازم جانبی با طول مشابه یک کمربند قدیمی را اندازه بگیرید و طول آن را از اتصال سگک تا سوراخ تعیین کنید.