کاپشن نوین چرم که در شب به لباس مجلسی تبدیل می شود

همانطور که می دانید کاپشن نوین چرم لباس هایی هستند که در فصل زمستان که هوا سرد است پوشیده می شوند.

لباس‌های زمستانی از مواد ضخیم‌تر و سنگین‌تر از لباس‌های تابستانی ساخته می‌شوند تا شما را گرم و عایق نگه می‌دارند و همچنین از دمای سرد و برف محافظت می‌کنند.

برخی از مواد متداول برای تولید کاپشن های زمستانی پشم، پشم گوسفند، ابریشم و غیره هستند. بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید انواع کاپشن های زمستانی را برای عملکرد آنها مانند محافظت از شما در برابر بادهای شدید یا حتی برف و گرم نگه داشتن شما برای محافظت انتخاب می کنید.

چندین لباس وجود دارد که در زمستان استفاده می شود. اجازه دهید به چند نام لباس زمستانی برای بهبود دایره لغات فرزندتان نگاهی بیندازیم. این نام های لباس زمستانی ممکن است رایج باشد و یادگیری نام آنها برای کودک شما هیجان انگیز خواهد بود.

کاپشن

باقالی یا کلاهک نیز با نام اسکالی شناخته می شود. این در واقع یک کلاه نرم است که به سر شما نزدیک است. کلاه یا کلاهی است که از پشم است. به طور کلی، پشم ماده اولیه است، اما گاهی اوقات طراحان می توانند مواد مصنوعی و همچنین پشم را با آن ترکیب کنند.

کاپشن پشمی یک کاپشن همه کاره است که در جلو باز می شود. معمولاً تمام کاپشن هایی که می‌بینید جلو باز هستند و دکمه‌هایی نیز دارند. آن دسته از کاپشن ها یا لباس هایی که می توانید با گره های جلویی پیدا کنید به عنوان روپوش در نظر گرفته می شوند.

گوش بند نوعی لوازم جانبی لباس یا PPE است که به طور ویژه طراحی شده است تا گوش شما را در برابر سرمای سرد پوشش دهد یا همچنین برای محافظت از شنوایی. گوش بند معمولا از یک ترموپلاستیک داخلی یا یک هدبند فلزی تشکیل شده است. این هدبند درست بالای سر یا پشت سر شما قرار می گیرد.