کارتن پلاست قابل شستشو در آسمان توسط هواپیمای بالگرد پرتاب شد

کارتن پلاست قابل شستشو نام های زیادی دارد و حتی کاربردهای بیشتری دارد به دلیل ترکیب منحصر به فرد دوام و مقرون به صرفه بودن، تخته پلاستیکی راه راه یک انتخاب فوق العاده محبوب برای علائم و ظروف کوتاه مدت است.

اگر قصد استفاده از کارتن پلاست را در پروژه ای دارید، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد این ماده بسیار همه کاره بدانید و در نظر بگیرید.

کارتن پلاست نام تجاری با علامت تجاری بزرگترین تولید کننده پلاستیک موجدار در جهان است تخته های پلاستیکی راه راه اساساً مقوای پلاستیکی هستند و از سه لایه زیرلایه پلاستیکی نازک پلی پروپیلن ساخته شده اند.

این محصول از یک لایه پلاستیکی زیگ زاگ تشکیل شده است که بین دو لایه صاف ورق پلاستیکی قرار گرفته است که به عنوان ورقه پلاستیکی دو جداره نیز شناخته می شود ساختار لایه لایه کروپلاست باعث می شود پلاستیک راه راه فوق العاده سبک وزن و ضربه گیر باشد.

کارتن پلاست

پلی پروپیلن که اغلب به اختصار PP یا پلاستیک شماره 5 نامیده می شود، یک پلیمر ترموپلاستیک است که بسیار پایدار است.

پلی پروپیلن برای پروژه های Coroplast ایده آل است زیرا از نظر شیمیایی بی اثر است و PH خنثی دارد به این معنی که می تواند بدون تخریب در معرض گرما، سرما، مواد شیمیایی و حلال ها قرار گیرد.

علاوه بر این، پلی پروپیلن از نظر شیمیایی به اندازه‌ای پایدار است که می‌توان آن را با مواد افزودنی مخلوط کرد تا به مواد حاصل خواص ویژه‌ای مانند بازدارندگی در برابر شعله، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاومت ساکن یا رنگ‌های سفارشی روشن بدهد.

رایج ترین استفاده از کارتن پلاست برای تابلوهای موقت در فضای باز، به ویژه برای حیاط ها است تابلوهای تبلیغاتی، اطلاعیه های امنیتی خانه، تابلوهای املاک، تابلوهای “فروش” و تابلوهای پارکینگ همگی نمونه هایی از تابلوهای فضای باز هستند که اغلب از تخته های پلاستیکی راه راه ساخته می شوند.

از کارتن پلاست می توان برای ساخت ظروف و بسته بندی نیز استفاده کرد از آنجایی که هم سبک و هم محکم هستند، بسیاری از خدمات پستی حامل های پستی را از کروپلاست می سازند.

مانند هر ماده دیگری، طول عمر صفحه نمایش کروپلاست شما بستگی به شرایطی دارد که در معرض آن قرار دارد زمانی که کارتن پلاست در شرایط عادی در فضای باز نمایش داده می شود، معمولاً حدود یک سال دوام می آورد تا اینکه ممکن است کمی تاب برداشتن یا تغییر رنگ نشان دهد