کاربرد کیوی در اصفهان تحولی در صنعت پلاستیک سازی به وجود آورد

Issai یک نوع منحصر به فرد کیوی در اصفهان است که واقعا طعم شیرینی دارد. این کیوی خاص تقریباً در هر خاکی رشد می کند و آفتاب کامل و نیمه سایه را دوست دارد.

این نسخه از کیوی می تواند تا 1/2 اونس وزن داشته باشد. است و خود بارور است. برای تولید میوه نیازی به گرده افشانی گیاه نر ندارد. میوه در خوشه های تنگ ایجاد می شود که زیبا هستند.

میوه شیرین و درشت است. این رقم به شدت رشد نمی کند و می تواند از دیوار یا حصار برای رشد استفاده کند.

نام لاتین کیوی قرمز کن Actinidia purpurea x melanandra است. این نوع کیوی به نام کسی که آن را ایجاد کرده است. این کیوی در محصولی از میوه های شگفت انگیز رشد می کند که شیرین و بزرگ است. هم گوشت و هم پوست این کیوی به رنگ ارغوانی مایل به قرمز است.

کیوی ایالت میشیگان: این نوع مقاوم کیوی به عنوان میوه ای بزرگ و طعم شگفت انگیز شناخته شده است. این کیوی می تواند تا 1 اونس وزن داشته باشد. میوه این کیوی به رنگ سبز لیمویی است.

کیوی

این گیاه نیاز به فضایی برای پخش شدن دارد و بالغ است زیرا می تواند 10 تا 12 فوت رشد کند.

کیوی ایتالیایی روسانا: این نوع کیوی در ایتالیا یافت می شود. تصور می شود گیاهی با کیفیت برتر باشد. کیوی ایتالیایی Rossana میوه ای بزرگ می دهد و محصولی بزرگ دارد. طعم شیرینی دارد که شبیه طعم میوه ای است. رنگ بیرونی این میوه سبز متوسط است.

کیوی اوگدن پوینت: کیوی Ogden Point یک کیوی با پوست سبز است که به شدت رشد می کند. این کیوی دارای طعمی گرمسیری است که طعمی ترش اما شیرین دارد.

چانگ بای کیوی: کیوی چانگ بای اغلب در نزدیکی کوه چانگ بای، نزدیک به مرز کره شمالی یافت می شود. کیوی چانگ بای یک کیوی منحصر به فرد است که شباهت زیادی به سیب دارد و به شیرینی آن معروف است.

کیوی کوردیفولیا اولیه: Early Cordifolia ظاهر منحصر به فردی دارد زیرا رنگ سبز تیره ای دارد که بلندتر است و تخم مرغی شکل نیست. این میوه خوش طعم، شیرین و واقعاً سازنده است.