پوسته شدن پالت چوبی دست دوم یک درب چوبی ارزان موجب طلاق زن و شوهری شد

رنگ پوسته پوسته شده را بررسی کنید، این روی ضد آب بودن درب چوبی قدیمی شما تأثیر می گذارد، بنابراین مهم است که هر چه سریعتر تعمیر و نگهداری را انجام دهید. همچنین مهم است که اطراف لبه درب را بررسی کنید زیرا محل معمولی برای آسیب دیدن است.

اگر لعاب دارید، اطراف مهر و موم ها و هرگونه سرب را از نظر نشت یا آسیب بررسی کنید. همیشه برای این کار به دنبال مشاوره باشید، زیرا این یک حوزه حساس برای مدیریت است و در صورت تلاش برای انجام یک کار DIY، ممکن است موضوع را بدتر کنید.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که رنگ و قیمت درب چوبی ارزان برای همیشه ماندگار نخواهد بود. توصیه می کنیم برای حفظ گارانتی/گارانتی 8 ساله ما، درها را هر 5 سال یکبار یا هر 3 بار رنگ آمیزی کنید.

این بدان معنا نیست که عمر طولانی تری خواهد داشت، از این رو برای به حداکثر رساندن طول عمر پالت چوبی دست دوم درب، بازرسی های سالانه را انجام دهید.

بسیاری از افراد هنگام بازرسی قاب را نادیده می گیرند، اما این یکی از مهم ترین بخش ها برای اطمینان از مصرف انرژی درب با اجازه ندادن آب یا باد به خانه شما است.

قبل از بازرسی قیمت چوب کیلویی ناحیه مورد نظر را با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا مطمئن شوید که می توانید ظاهری دقیق از قاب داشته باشید. اتصال چارچوب در را از نظر وجود ترک یا پیچ و تاب بررسی کنید.

در صورت مشاهده، مهم است که در اسرع وقت آن را تعمیر کنید تا از باد کردن قاب توسط رطوبت جلوگیری شود. در صورت عدم درمان، این امر باعث ایجاد مشکلاتی در اتصال درب شما در چارچوب می شود.

  • منابع:
    1. HOW LONG SHOULD A WOODEN FRONT DOOR LAST
  • تبلیغات:
    1. معرفی چند ایده خلاقانه برای تبلیغات!
    2. چرا قیمت سرامیک رو به افزایش است؟
    3. با این روش ها یک فرد شاد در جامعه باشید
    4. راه هایی که شما را به ثروت نزدیکتر می کند