پایگاه کاربری متنوع برای میزکارمندی راهنمایی در مدارس

یک میز راهنمایی برای مدارس باید دارای یک پایگاه کاربری متنوع با درجات مختلف تخصص IT باشد.

کاربران فناوری اطلاعات در یک مدرسه از جمعیت‌های متفاوتی هستند و شامل کودکان، معلمان و والدین می‌شوند.

در حالی که برخی از آنها ممکن است دانش محاسباتی پیشرفته ای داشته باشند. می توان حدس زد که اکثر کاربران آموزش IT کم یا بدون هیچ آموزشی خواهند داشت.

بنابراین، هر گونه تغییر جدید در سیستم ها، خواه یک راه حل جدید میز کارمندی خدمات یا یک پایگاه داده دانشجویی باشد، ممکن است به سرعت از بین برود، مگر اینکه بسیار بصری و آسان برای استفاده باشد.

اگر بخش فناوری اطلاعات نتواند نرخ پذیرش معقول یا استفاده کارآمد از منابع را به نمایش بگذارد، ممکن است مدیریت مدرسه علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری بیشتر روی فناوری خوب نداشته باشد.

چرخه‌ای از ناکارآمدی فناوری ایجاد می‌کند. بنابراین، برای موسسات آموزشی بسیار مهم است که یک میز راهنمای کاربر پسند را انتخاب کنند که پذیرش آسان را ایجاد کند.

با یک میز خدمات، معلمان، دانش آموزان و مدیریت مدرسه می توانند به راحتی خدمات فناوری اطلاعات را درخواست کنند. میز خدمات می‌تواند درخواست‌ها را به طور موثر به عوامل موجود اختصاص دهد، آنها را ردیابی کند و اطمینان حاصل کند که سؤالات در اسرع وقت حل می‌شوند.

بدون یک میز پلاستیکی تحریر خدمات سازماندهی شده، کاربران ممکن است حتی از خدمات ارائه شده توسط بخش فناوری اطلاعات بی اطلاع بمانند و برای استفاده از خود تلاش کنند.

پس از درخواست، آنها باید برای پیگیری درخواست خود با میز خدمات تماس بگیرند یا ایمیل ارسال کنند.

این مورد در مورد آکادمی خلیج چساپیک، یک مدرسه غیرانتفاعی طراحی میز پینگ پنگ تاشو ۱۴۰۱ برای کودکان با تفاوت های یادگیری بود.

آنها سیستم مدیریت بلیط مناسبی نداشتند و کاربران برای تماس با بخش فناوری اطلاعات به تماس‌های تلفنی و ایمیل‌ها متکی بودند.

با این حال، هنگامی که آنها یک میز اداری مدیریتی کمک طراحی شده برای مدارس راه اندازی کردند، شاهد بهبود قابل توجهی در عملکرد بخش IT خود بودند

  • منابع:
    1. Building a Help Desk for a School
  • تبلیغات:
  1. با فلزات بازیافتی در خانه یک کسب و کار ایجاد کنید!
  2. فردی که با پارچه رومبلی توانست چتر نجات درست نماید!
  3. انتخاب بهترین هواکش برای ورزش دو و میدانی
  4. از این نوع چرم برای تله گذاری در زمان جنگ استفاده می کردند!!