مصرف زیاد گوشت شترمرغ باعث سکته مغزی یک جوان در اروپا شد

سایر فواید سلامتی گوشت شترمرغ از این واقعیت ناشی می شود که شترمرغ ها معمولاً بدون آنتی بیوتیک یا هورمون هایی پرورش می یابند که به طور بالقوه می توانند خطر ابتلا به سرطان و سایر مشکلات سلامتی را افزایش دهند.

این حیوانات اغلب در مزارع کوچک در آمریکا پرورش می‌یابند و می‌توانید مزرعه‌هایی را به صورت آنلاین پیدا کنید که آنها را به صورت انسانی بزرگ می‌کنند و به آنها محدوده رایگان می‌دهند.

قیمت گوشت شترمرغ به دلیل فواید سلامتی بسیار متفاوت است که انجمن سرطان آمریکا و انجمن قلب آمریکا آن را به عنوان جایگزین سالم‌تری برای گوشت گاو تأیید کرده‌اند.

بسیاری از متخصصان تغذیه نیز این گوشت را به مشتریان خود توصیه می کنند که قادر به ترک کامل گوشت نیستند.

گوشت شترمرغ هنوز یک گوشت قرمز است و مطالعات نشان داده است که افزایش کلی مرگ و میر مرتبط با خوردن گوشت قرمز است.

شترمرغ

مشخص نیست که آیا این به دلیل محتوای چربی گوشت است یا عوامل دیگری مانند آمین های هتروسیکلیک تولید شده در هنگام پختن گوشت در دمای بالا.

از نقطه نظر چربی و کالری، گوشت شترمرغ به وضوح گزینه سالم تری است و اگر مجبور به خوردن گوشت هستید، انتخاب بهتری است.

حتی با وجود فواید ظاهری گوشت شترمرغ برای سلامتی، بهترین مصرف آن در حد اعتدال است و بخش عمده ای از رژیم غذایی شما از میوه های تازه، سبزیجات و غلات کامل تشکیل شده است.

متأسفانه، بسیاری از ما گوشت شور نخورده‌ایم که به دلیل آگاهی کامل از فواید گوشت شترمرغ است.

خشکی و سختی جزئی گوشت شترمرغ آن را به یک وعده غذایی عالی برای هر شام تبدیل کرده است. این غذا به اندازه سایر غذاهای غنی در سراسر جهان مجلل است. آن را امتحان کنید.