مردی از شیلنگ پیسوار پکیج برای ساخت کمربندهای زیبا استفاده می کند

می توانید شیلنگ پیسوار پکیج را به دستگاه ها و مخازن مختلف وصل کنید و انتهای شیلنگ ها و آداپتورها را با درپوش های مخصوص گرد و غبار وصل کنید.

ویژگی فنی اتصال استفاده از دو اهرم با اکستریک (بادامک) روی کوپلینگ و یک شیار حلقوی روی آداپتور است. در قسمت بیرونی اهرم ها حلقه هایی برای گرفتن آسان با انگشتان تعبیه شده است.

این دستگاه کوپلینگ یک اتصال مقاوم در برابر لرزش به آداپتور را بدون استفاده از پین قفل اضافی یا سایر وسایل فراهم می کند.

محکم بودن اتصال Kamlock با بیش از 2 برابر فشار استاندارد در کوتاه مدت تضمین می شود. دامنه کاربرد اتصالات و فشار برنامه ریزی شده انتخاب مواد را تعیین می کند.

مفهوم “شلنگ تقویت شده” به معنای محصولی قابل اعتماد و قوی است که سطحی صاف در داخل و خارج دارد. به عنوان یک قاعده، تقویت شیلنگ ها به صورت ترکیبی انجام می شود: با مارپیچ فلزی یا PVC، با پارچه یا طناب آهنی.

دامنه استفاده از شیلنگ های تقویت شده بسیار گسترده است، آنها برای تامین مایعات، بخار و گازهای تهاجمی تحت فشار استفاده می شوند.

ویژگی های طراحی: شیلنگ های تقویت شده به طور گسترده ای در زندگی روزمره (شامل در طراحی جاروبرقی) و در شرکت های کشاورزی و صنعتی (آبیاری، خطوط لوله) استفاده می شود.

با توجه به طراحی آن، شیلنگ تقویت شده انعطاف پذیر در برابر مواد ساینده بسیار مقاوم است، سطح بیرونی آن به خوبی در برابر استرس مکانیکی مقاومت می کند.

مزایای محصول
خطوط لوله انعطاف پذیر در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا دارای ویژگی های زیر هستند:

کشش، قابلیت اطمینان، کیفیت بالا؛
وزن کم، سهولت استفاده، سهولت نصب؛
طیف نسبتاً گسترده ای از رنگ ها؛
ایمنی محیطی؛
مقاومت در برابر تغییرات دما؛
مقاومت در برابر استرس مکانیکی؛
می تواند در محیط های تهاجمی کار کند.
کم هزینه.