مایع ظرفشویی بینگو ماده ای نگهدارنده در صنعت کنسروسازی

تمیز کردن کمتر به سورفکتانت های مایع ظرفشویی بینگو وابسته است اما بیشتر به آب داغ دستگاه و همچنین سازنده ها سفید کننده ها و آنزیم های مواد شوینده وابسته است. سورفکتانت های شوینده ظرفشویی اتوماتیک معمولاً کف کمتری دارند تا از اختلال در دستگاه جلوگیری شود.

ریدرز دایجست به استفاده از آن به عنوان قاتل مورچه، قاتل علف های هرز، برای کمک به پخش کودهای حاوی آب و شستن موهای انسان اشاره می کند.

Good Housekeeping می گوید می توان از آن به صورت مخلوط با سرکه برای جذب و غرق کردن مگس میوه استفاده کرد. از مواد شوینده ظرفشویی برای تمیز کردن آینه ها و همچنین پنجره ها استفاده شده است.

مایع ظرفشویی را می توان با آب و مواد اضافی مانند گلیسیرین و شکر مخلوط کرد تا محلول دمنده حباب تولید شود.

مایع ظرفشویی ممکن است برای تمیز کردن پارچه های ظریف لباس مانند جوراب بافی و لباس زیر استفاده شود.

مایع ظرفشویی اغلب در یک محلول رقیق توصیه می شود تا برگردان ها و گرافیک های وینیل در هنگام استفاده راحت تر قرار بگیرند.

مایع

در صنعت از مایع ظرفشویی برای بازرسی تجهیزات تحت فشار از نظر نشتی مانند اتصالات پروپان نیز استفاده می شود.

برای بازرسی لاستیک‌های پنوماتیک از نظر تخت و همچنین برای اطمینان از کیفیت در طول فرآیند نصب و به عنوان روان‌کننده مهره‌های نصب استفاده می‌شود.

مایع ظرفشویی به عنوان یک ماده در ساخت آفات باغچه خانگی کاربرد دارد. خدمات توسعه تعاونی دانشگاه ایالتی اورگان به استفاده از مایع ظرفشویی برای از بین بردن عنکبوت ها اشاره می کند.

از صابون ظرفشویی نیز برای جلوگیری از شته ها استفاده شده است. در برخی موارد، صابون ظرف ممکن است برای برگ های گیاه سمی باشد و باعث سوزاندن آنها شود.

استفاده از صابون یا مواد شوینده ظرف برای کمک به پخش آفت کش روی گیاهان توسط خدمات ترویجی دانشگاه جورجیا مورد توجه قرار گرفته است، اما توصیه نمی شود.