لوله پلیکا فشار قوی 110 که در آن حیوانی بسیار عجیب زندگی می کرد

بسته به مزایای لوله پلیکا فشار قوی 110، چند گزینه از لوله های پی وی سی به عنوان کانال آب گرم یا سرد در زمینه های صنعتی و تجاری انجام می شود.

صادرکنندگان لوله پی وی سی بیش از 80 سال است که از PVC برای اهداف مختلف صنعتی استفاده می کنند.

لوله های پی وی سی در چندین کاربرد لوله کشی، از انتقال آب آشامیدنی از طریق محلول های فاضلاب گرفته تا سیستم های پیشرفته آتش نشانی استفاده می شود. این شهرت مرهون ترکیبی از ایمنی، عملکرد زیست محیطی، دوام/کارایی هزینه و قابلیت بازیافت است.

لوله های پی وی سی ایمن هستند
لوله های پی وی سی یک گزینه قابل اعتماد برای حمل و نقل آب آشامیدنی هستند. این به دلیل درجه بالای بی اثر بودن و مخالفت آنها با خوردگی است.

بنابراین لوله‌های PVC از عفونت بیوفیلم که می‌تواند محل رشد باکتری‌ها باشد، در امان هستند. لوله پی وی سی با حمایت از تامین آب تمیز برای سلامت عمومی مفید است.

لوله پلیکا

در سرتاسر چارچوب VinylPlus®، تجارت پی وی سی و لوله کشی اروپا تغییر موارد نامطلوب را هدف قرار داده است. در نتیجه، جایگزینی تثبیت کننده های مبتنی بر سرب در ترکیبات PVC ظاهری در سال 2015 ساخته شد.

از آنجایی که پی وی سی زیر دمای تبدیل شیشه (80 درجه سانتیگراد) عمل می کند، می توان PVC را به عنوان یک بلوک عملکردی در نظر گرفت که از هرگونه مواد با چگالی مولکولی پایین جلوگیری می کند.

حرکت به سمت آب آشامیدنی تست‌های حرکتی سطوح مهاجرت را بسیار کمتر از حد کشف مدرن‌ترین روش‌های تحلیلی نشان داده‌اند.

لوله های پی وی سی جامد و مقرون به صرفه هستند
اولین روش های لوله کشی پی وی سی در طی 80 سال ایجاد شد و اکثر آنها هنوز در حال استفاده هستند. متوسط طول عمر لوله پی وی سی برای لوله های مدفون 100 سال یا بیشتر است.

علاوه بر این، روش‌های لوله‌کشی PVC نسبت به سایر عناصر، میزان شکست بسیار عمیق‌تری را نشان می‌دهند. لوله های پی وی سی زمانی که در طول عمر خود دیده می شوند در مقایسه با سایر عناصر لوله کشی مقرون به صرفه ترین گزینه هستند.

این شامل هزینه های خرید لوله، نصب، مدیریت و کنترل و برچیدن خط لوله است. ثبات سال و هزینه کل کم کنترل به این معنی است که انحصارها می توانند با خیال راحت PVC را برای زیرساخت لوله کشی خود ترجیح دهند.