سرعت گیر 33*90 موجب آشوب در خیابان شد

همیشه در دستگاه بیدار است، داده ها دائماً از آن عبور می کنند. اما آنها را فقط در مورد، فرض کنید، یک رویداد مهم فوق العاده نجات می دهد. اکثراً هر یک از رویدادهایی که باعث ایجاد حسگرهای تصادف یا کیسه هوا می شوند.

به گفته قانونگذاران، استفاده از سرعت گیر 33*90 حداقل آستانه برای صرفه جویی کاهش سرعت بیش از 8 متر در کمتر از 150 میلی ثانیه هنگام ترمزگیری است.یک “جعبه سیاه خودکار” که به صورت موازی اجرا می شود.

به نگرانی ها در مورد سرعت گیر سرعت ISA اجباری می افزاید. علاوه بر این، در مورد او نیز خطای معنایی خاصی وجود دارد. زیرا اصطلاح آشنای «جعبه سیاه» دلالت بر ثبت دائمی هر کیلومتر دارد.

در اسناد، موضوع مربوط به ضبط داده رویداد است. یعنی در مورد دستگاهی که داده ها را در زمان یک رویداد ثبت می کند. تفاوت را احساس کنید؟ سرعت گیر بسته به حوزه قضایی بسیار متفاوت است.

از سرعت پیاده‌روی در وونرف هلندی، یا خیابان مشترک، تا بدون محدودیت در اتوبان آلمان سرعت گیر معمولاً در جاده‌هایی که به مناطق مسکونی، خرید یا مدرسه نزدیک می‌شوند و در بخش‌های جاده‌ای خطرناک و پیچ‌های تند کاهش می‌یابد.

سهمیه بندی سوخت را تحمیل کرد و سرعت گیرها را برای کاهش مصرف کاهش داد. نیکسون به طور جدی اقدام نظامی برای تصرف میادین نفتی در عربستان سعودی، کویت و ابوظبی را به عنوان آخرین راه حل در نظر گرفت.

با این حال، مذاکرات در واشنگتن دی سی منجر به لغو تحریم در مارس 1974 شد. مشخصه فاز سبک جدول زمانی کنترل ترافیک هوایی حمل و نقل و کنترل ترافیک، نظارت بر حرکت افراد، کالاها یا وسایل نقلیه برای اطمینان از کارایی و ایمنی.

ترافیک عبارت است از جابجایی افراد و کالاها از یک مکان به مکان دیگر. حرکت معمولاً در امتداد یک تسهیلات یا مسیر خاص رخ می دهد که می توان آن را راهنما نامید.

این ممکن است یک راهنما فیزیکی باشد، مانند مورد راه آهن، یا ممکن است یک مسیر توافق شده یا تعیین شده باشد که به صورت الکترونیکی (مانند هوانوردی) یا جغرافیایی (مانند صنعت دریایی) علامت گذاری شده است.