زنی با بطری روغن ریز پمپی خانه اش را ضدعفونی می کند

علاوه بر استفاده از حلقه بطری، راه های دیگری بطری روغن ریز پمپی نیز برای صرفه جویی در روغن گیاهی وجود دارد.

اگر روغن را مستقیماً از بطری داخل تابه بریزید، مصرف محصول بسیار زیاد است. پیشنهاد می کنیم از یک بطری روغن ریز پمپی استفاده کنید تا روغن را به طور یکنواخت روی تابه پخش کنید.

سپس به مقدار بسیار کمتری نیاز خواهد داشت. و اگر برس ندارید، روش قدیمی مادربزرگ های ما به کمک شما می آید. یک تکه سیب زمینی خام را روی چنگال خار کنید و مانند قلم مو از آن استفاده کنید.

بطری روغن ریز پمپی مدرن نیز به شما در صرفه جویی در مصرف روغن کمک می کنند. شما می توانید یک آبفشان میله ای بخرید یک تلگراف فلزی ویژه.

درست است برای این روغن بهتر است از یک بطری روغن ریز پمپی استفاده کنید. در فروشگاه ها نیز یک دستگاه پخش کننده روغن مخصوص پیدا خواهید کرد. یک چیز مفید برای کنترل مصرف محصول.

شما نمی توانید بدون روغن گیاهی در آشپزخانه کار کنید. به سادگی برای سرخ کردن لازم است، می توان آن را با سالاد چاشنی کرد می توان آن را به شیرینی ها اضافه کرد.

بطری

هنگام خرید روغن در بطری روغن ریز پمپی احتمالاً متوجه شده اید که هر کدام از آنها به روش خاصی مهر و موم شده اند. گردن دارای پلاگین مخصوص با حلقه است. یک مهر و موم محکم ایجاد می کند. اما همه در مورد عملکرد دوم آن نمی دانند.

به احتمال زیاد پس از باز کردن بطری روغن ریز پمپی شما هم مثل من این حلقه پلاستیکی را دور می اندازید. اما یک مهماندار با تجربه یک ترفند آشپزی را با من در میان گذاشت.

به نظر می رسد که این بطری روغن ریز پمپی به ظاهر بی فایده به صرفه جویی در روغن و دوز صحیح آن کمک می کند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

نحوه استفاده از بطری روغن ریز پمپی: قبلاً فکر می کردم که این دندان های داخلی گردن هستند که نقش توزیع کننده را دارند. اگرچه آنها با وظیفه خود، به بیان ملایم، ضعیف کنار آمدند. بطری را کمی بیشتر کج کرد و روغن به بیرون فوران کرد.

گردن بطری روغن: حتی به حلقه پلاستیکی بشقاب هم توجه نکردم. این ماموریت اصلی خود را انجام داد تسهیل باز کردن بسته بندی.

بلافاصله به سطل زباله رفت. در اینترنت با ارجاعاتی به کاربردهای جایگزین آشنا شدم، اما آن را جدی نگرفتم. شما هرگز نمی دانید چه حماقت دیگری برای جلب توجه به ذهنشان خطور کرده است.