زغال کبابی خودسوز با تولید گازهای سمی جان کارگران را گرفت

یادگیری نحوه استفاده از گریل زغالی و زغال کبابی خودسوز کمی پیچیده تر از پخت و پز روی گاز است.

هیچ دکمه جادویی وجود ندارد که بتوان آن را فشار داد تا گریل شما روشن شود، بنابراین کمی مراقبت و صبر بیشتر می طلبد. با این حال، سود غذای خوشمزه تر است.

برای افراد ناآشنا، پخت و پز حتی با بهترین گریل با استفاده از زغال به اندازه گاز غریزی نیست و اگر هرگز طناب به شما نشان داده نشده است به کمک کمی نیاز دارید تا مهارت های کباب کردن خود را به جایی که نیاز دارند برسانید.

با در نظر گرفتن این موضوع ما از برخی کارشناسان BBQ از سرآشپزها و استادکاران گرفته تا وبلاگ نویسان مواد غذایی استفاده کرده ایم تا نکات مهم خود را نه تنها در مورد نحوه استفاده از کوره زغالی بلکه نحوه استفاده از آنها و تحت تأثیر قرار دادن دوستان را به ما ارائه دهند.

نحوه استفاده از کوره ذغالی: وقتی صحبت از نحوه استفاده از گریل می شود باید یک فرآیند ساده را دنبال کنید. البته با روشن کردن زغال سنگ شروع کنید.

زغال

کول الیس، سرآشپز و متخصص BBQ از بازار گوشت دلتا، می‌گوید: «وقتی زغال‌ها کاملاً غرق شدند، رنده را روی آنها قرار دهید.»  سپس باید منتظر بمانید تا شعله ها بسوزند و دود سفید متوقف شود قبل از اینکه غذا را روی گریل اضافه کنید.

کیتا رابرتز وبلاگ نویس مواد غذایی از Girl Carnivore می گوید: «اجازه دهید زغال چوب به دمای یکنواخت و یک اخگر نرم درخشان برسد و قبل از افزودن هر غذایی شعله های آتش خشمگین نشود.»

علاوه بر این هنگامی که آنها به دمای بالا برسند، گرمای زیادی خواهید داشت و زغال چوب چیزی نیست که بتوانید به طور خودکار حرارت را کم کنید.

بنابراین با زغال کمتر شروع کنید و در حین رفتن مقدار بیشتری اضافه کنید تا مطمئن شوید دمای مطلوبی را برای چیزی که می‌پزید دریافت می‌کنید.

زغال چوب اکسترود شده از طریق فرآیندی به نام اکستروژن ایجاد می شود که یک فرآیند بسیار تحت فشار است که مواد را از طریق یک قالب از پیش تعیین شده رانده می کند.

در این مورد مواد یا چوب کربنیزه یا چوب خام آسیاب شده است. از طریق فرآیند اکستروژن، این انواع مختلف زغال چوب به شکل چوب در می آیند.