خانم آبرامز که فروشگاه خود را بر اساس رنگ ظروف چینی سازماندهی می‌کند

خانم آبرامز که فروشگاه خود را بر اساس رنگ خودکار رنگی فانتزی وظروف چینی سازماندهی می‌کند، گفت: «جوان‌های بیشتری وارد می‌شوند و هیجان‌زده می‌شوند.

می‌گویند: «الان وقتش است، حوصله‌ام سر رفته و می‌خواهم میز را بچینم». (در طول سال گذشته، او گفت که قطعات فیروزه‌ای رنگ فروش خوبی داشته‌اند.)

در فروشگاه Vintage Thrift در منهتن، لیزا هاسپل، مدیر فروشگاه، نیز متوجه علاقه فزاینده ای به موجودی ظرف یکبار مصرف چینی آن شده است.

معمولاً قطعات برندهایی مانند Rosenthal، Limoges، Wedgwood، Minton و Spode را نشان می دهد. او گفت که مشتری او قبلاً مسن تر بود، اما این تغییر کرده است.

خانم هاسپل، 59 ساله، گفت: «اکنون فقط به همه می‌فروشد.» این بسیار محبوب است.

البته، برای برخی، استفاده معمولی از ظروف چینی خوب از دیرباز بخشی از زندگی روزمره بوده است.

مریلین دامور، 52 ساله، یک طراح داخلی که در کینگستون، نیویورک زندگی می کند، در هائیتی بزرگ شد و گفت که برای خانواده او مرسوم بود که روزی دو میز رسمی بچینند.

او این آیین را با استفاده از چینی‌هایی که از خانه مادرش در هائیتی گرفته شده بود و همچنین قطعاتی که از عتیقه‌فروشی‌های کینگستون خریداری شده بود، ادامه داده است.

برخی از چینی های خوب در خانه مریلین دامور در کینگستون، N.Y. Credit… Maryline Damou

خانم دامور گفت: «من هرگز چیزها را برای موقعیت‌های خاص ذخیره نکرده‌ام. من یک مجموعه از تابلو نقاشی CB2 دارم، اما بقیه چیزها چینی انگلیسی هستند،

مانند Wedgwood و Royal Doulton. این همان چیزی است که من دارم، بنابراین همیشه از آن استفاده می کنم.» همه مصرف‌کننده‌ها ستونی است درباره چیزهایی که می‌بینیم – و می‌خواهیم همین الان بخریم.

  • منابع:
    1. It’s a Fine Time for Fine China
  • تبلیغات:
      1. حاصلخیزی خاک با کود مرغی
      2. مختل کردن هوای خانه با فرش
      3. الفین فرش پرفروش ترین الیاف در بازار
      4. میگو دارای خواص ضد التهابی است