با خوردن نقل سادات ارومیه عروسی جان خود را از دست داد

شیرینی های مختلف با طعم های مختلفی وجود دارند که می توانند جایگزین خوبی برای شکر و نقل سادات ارومیه در کنار چای یا نوشیدنی های مختلف باشند.

یکی از محصولات اسفدان قندان هل و نقل است که یکی از محبوب ترین طعم های قندی است. هل یک ملین است که خاصیت ضد افسردگی دارد.

انرژی زا و نیروبخش است و برای معده مفید است و زخم های دهان و لثه را درمان می کند. به جای شکر، نبات هل را در دهان خود قرار دهید و طمع شیرین و دلچسب هل را در دهان خود بچشید.

این آب نبات های کوچک و غنی، یادآور عشق مادربزرگ ها و پدربزرگ های مهربانی است که آن را از جیب خود بیرون آورده و به نشانه عشق و علاقه به ما هدیه کردند.

نقل

محصول نبات هل اسفدان با یک دمنوش ساده (یا دمنوش گیاهی) می تواند خستگی یک روز کاری را از بدن شما دور کند و به شما روحیه بدهد.

به خاطر داشته باشید که آب نبات و نقل را در ظروف در بسته نگهداری کنید تا هوا از آن خارج نشود. زیرا اگر فقط یک روز در معرض هوا قرار گیرد کاملاً سخت و سخت می شود.

این چند ماده اولیه ذکر شده در پشت یک بسته آب نبات معمولی حداکثر مقدار مواد را تشکیل می دهد. اکثر آب نبات های موجود در بازار حاوی 90 درصد مواد بد هستند.

مگا راوال مربی بهداشت و بنیانگذار آب نبات مزمو، چند نمونه از مواد مضر را که اکثر آب نبات ها شامل می شوند.

شربت ذرت با فروکتوز بالا HFCS می تواند شما را چاق کند. نسبت به سایر شیرین کننده ها ارزان تر و شیرین تر است و سریعتر جذب بدن می شود.

خوردن بیش از حد شربت ذرت با فروکتوز بالا می تواند منجر به مقاومت به انسولین، چاقی، دیابت نوع 2 و فشار خون بالا شود.