با استفاده از پالت پلاستیکی مشبک ظروف نسوز بسازید

2 نوع پالت پلاستیکی مشبک وجود دارد انباشته شدنی و غیر انباشته شدنی این اصطلاحات در هنگام تحویل بسیار استفاده می شود.

پالت های قابل انباشته: پالت هایی هستند که می توانند روی هم چیده شوند، چه پر باشند و چه خالی. بنابراین حداکثر بهینه سازی ذخیره سازی را امکان پذیر می کنند زیرا می توان آنها را روی هم قرار داد.

تحویل پالت های انباشته آسان است و بسته به حداکثر ابعاد می تواند بیان شود. این پالت ها به شما این امکان را می دهد که هزینه کمتری برای تحویل خود بپردازید زیرا کالاها روی هم قرار می گیرند که به حامل ها امکان تحویل بیشتری را می دهد.

پالت‌های غیر انباشته: پالت‌هایی هستند که روی هم چیده نمی‌شوند، بنابراین برای نگهداری همه کالاها در یک انبار به قفسه‌هایی نیاز دارند. اینها برای کالاهای شکننده استفاده می شوند که نمی توانند پالت ها را روی آنها نگه دارند.

بنابراین تحویل پالت های غیر قابل انباشته شدن گران تر است، زیرا پالت فضای بیشتری را برای حمل کننده اشغال می کند.

چه نوع پالت های انباشته ای را انتخاب کنیم؟ انواع مختلفی از پالت های انباشته وجود دارد، آنچه انتخاب شما را تعیین می کند عمدتاً نوع کالایی است که می خواهید حمل کنید یا روی پالت ذخیره کنید، بلکه وزن و فضای ذخیره سازی آنها را نیز شامل می شود.

به عنوان مثال اگر کالاهای یخچالی را ذخیره یا حمل می کنید، باید پالتی را انتخاب کنید که بتواند دمای پایین را تحمل کند.

انواع مختلفی از پالت ها وجود دارد: پالت های چوبی، پالت های پلاستیکی، پالت های مقوایی، پالت های قالب گیری، پالت های فلزی و غیره.

پالت قالب گیری شده: اگرچه دوستدار محیط زیست است، اما مقاومت حرارتی و مکانیکی خوبی با ظرفیت بار تا 1250 کیلوگرم دارد. پالت قالب گیری شده قابل انباشته شدن نیست.

پالت فلزی: این قوی ترین نوع پالت موجود در بازار است، نه تنها می تواند بارهای بسیار سنگین را تحمل کند، بلکه می تواند شرایط مختلف ذخیره سازی را نیز تحمل کند: رطوبت، آتش و غیره. کناره های مش سیمی این نوع پالت گرانتر از سایرین است اما برای صنعت بسیار کاربردی است.