استفاده از جک دیسک کشاورزی در مسابقات ورزشی خبرساز شد

در بسیاری از زمینه های فعالیت، بلند کردن و نگه داشتن بار در ارتفاع معینی ضروری می شود. اغلب وزن این بارها بیش از توانایی های یک فرد است.

بنابراین برای رفع چنین مشکلاتی از انواع جک دیسک کشاورزی از جمله جک دیسک هیدرولیک استفاده می شود. آنها در صنایع مختلف محبوبیت زیادی به دست آورده اند.

آنها به طور فعال در مهندسی مکانیک، ساخت و ساز، کشاورزی، خدمات خودروسازی، در حل وظایف مختلف اقتصادی و خانگی، از جمله نیازهای رانندگان استفاده می شوند.

جک دیسک های هیدرولیک را می‌توان مکانیزم‌های ضروری برای انواع مختلفی از مشاغل نامید. چنین ابزاری برای بلند کردن اجسام سنگین به ارتفاع کم در نظر گرفته شده است. دستگاه جک دیسک هیدرولیک بسیار ساده است که عمر طولانی را تضمین می کند.

دستگاه باربر در نظر گرفته شده با ویژگی های خاصی مشخص می شود که هنگام انتخاب و تعمیر آن باید در نظر گرفته شود. اجازه دهید دستگاه و اصل عملکرد جک دیسک هیدرولیک، ویژگی های عملیات، طبقه بندی و نگهداری را با جزئیات بیشتری در نظر بگیریم.

جک

اصل عملکرد جک دیسک هیدرولیک را در نظر بگیرید. جک دیسک های هیدرولیک توسط شیلنگ های فشار قوی به پمپ های هیدرولیک متصل می شوند که مجهز به کوپلینگ های سریع خود قفل شونده مخصوص هستند که شامل یک اتصال نصب شده بر روی جک و یک نوک نصب شده بر روی شیلنگ می باشد.

جک دیسک ها را می توان با جفت های سریع ساده یا جفت های ایمنی نصب کرد. دومی سیستم هیدرولیک جک را در صورت پارگی غیرقابل پیش بینی آستین قفل می کند.

هنگامی که روغن به حفره کاریجک دیسک عرضه می شود، پیستون گسترش می یابد و مکانیسم برگشت را به هم می زند و فنرهای آن را کشیده می شود.

با باز بودن دریچه تخلیه پمپ و عدم وجود بار بر روی پیستون جک دیسک، پیستون جک تحت تأثیر فنرهای برگشتی قرار می گیرد و روغن را از حفره داخلی به مخزن روغن پمپ منتقل می کند.